معرفی انواع مواد مخدر و محرک

ترک اعتیاد با قرص B2

روش و عوارض قرص ب2
4/5 - (325 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی دسامبر 3, 2023 %%

قرص بوپرنورفین ( Bupernorphine ) که معروف به قرص B2 است، داروی است مسکن از نوع مخدر که احتمال وابستگی و اعتیاد را در افراد بالا می برد. این دارو اثری شبه به مورفین داشته و کاربرد آن شبیه به قرص متادون است و در جهت کلینیک درمان اعتیاد و کمپ ترک اعتیاد از آن مورد استفاده قرار می گیرد.

این دارو مخدر بوده و احتمال وابستگی به آن بالا است. اعتیاد به این ماده شبیه به اعتیاد به موادی مانند کدئین، هروئین، مورفین و متادون است. این دارو عوارضی مشابه و جدی شبیه به مواد ذکر شده دارد و همراه با عوارض جسمانی و روانی همراه است. این دارو علاوه بر خاصیت ترک اعتیادی، برای درمان درد های شدید، استفاده قبل از بیهوشی، کنترل و برگرداندن مهار تنفسی ناشی از بیهوشی را نیز دارد.

ترک اعتیاد با قرص b2

Leave addiction with pill b2

کاربرد های قرص و عوارض ب2 B2

کاربرد و عوارض اصلی قرص بوپرنورفین مثل متادون بوده و بیشتر برای درمان سرپایی اجباری ترک اعتیاد و ترک آن در مطب پزشک و به صورت درمان سرپایی استفاده می شود. باید توجه کنید که این دارو می تواند جایگزینی مناسب برای سوء مصرف مواد مخدر بوده و می تواند باعث وابستگی شدید در بیماران شود. باید یادآور شد که ترک با B2 می تواند دارای علائمی مانند نعشگی و لذت ناشی از مصرف قرص باشد. در ترک با قرص B2  درمان به صورت کامل به اتمام نمی رسد و در واقع اعتیاد به شکل دیگری ادامه خواهد یافت.

متادون درمانی

متادون درمانی و قرص ترک اعتیاد ب2 b2

هم اکنون اعتیاد به قرص های بوپرنورفین و متادون بیش از سایر مواد اعتیاد آور بوده و بیشتر مراجعین به مراکز کمپ ترک اعتیاد، به این مواد اعتیاد دارند. این در حالی است که همین افراد در گذشته به مواد دیگری اعتیاد داشته و برای درمان خود از این دارو ها استفاده می کردند. اما متاسفانه بعد از مدتی با مصرف دوز بیشتر نسبت به ماده مخدر اولیه، به این دارو های شبه مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده و در برخی موارد نیز، فرد معتاد به استفاده از ماده مخدر اولیه روی می آورد. در این حالت اغلب دیده شده است که فرد به استفاده دو برابر دوز مصرفی گذشته می پردازد. این کار تا زمانی ادامه دارد که بیمار کاملا وابسته و ترک وی غیر ممکن می شود.

روش‌های سم‌زدایی با استفاده از قرص ب2 چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا، ضروری است که بدانیم قرص ب2 چگونه می‌تواند در فرآیند ترک اعتیاد تأثیرگذار باشد و چگونه توانسته است باورهای نادرست درباره ترک اعتیاد را در جامعه گسترش دهد.

اکنون، روش‌های تدریجی ترک اعتیاد به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر بدون بازگشت شناخته می‌شوند. به همین دلیل، هنگام مراجعه بیمار به کلینیک ترک اعتیاد، پزشک با توجه به وضعیت فرد، میزان داروهای مخدر مصرفی را به تدریج کاهش می‌دهد. گاهی نیز از داروهای کمکی با دوز کمی که ویژگی‌های مخدری با دوز پایین دارند، استفاده می‌شود؛ به عنوان مثال، قرص ب2 و متادون به عنوان یکی از معمول‌ترین داروهای این دسته شناخته می‌شوند. اما باید توجه داشت که بوپرنورفین یک داروی مخدر قوی و بسیار اعتیادآور است که گاهی در مقایسه با مواد مخدری مانند تریاک و هروئین، ترک آن سخت‌تر است؛ بنابراین، مصرف آن باید تحت نظر پزشک باشد و حتی برای ترک متادون یا مواد مخدری مانند تریاک، بدون نظارت پزشک حتی در مرکز ترک تریاک، توصیه نمی‌شود.

مدت زمان لازم برای ترک قرص ب۲ چقدر است؟

به دلیل اطلاعات ناکافی، برخی از افراد فکر می‌کنند که بوپرنورفین یا ب۲ غیرمخدر و غیراعتیادآور هستند. دیگران نیز ممکن است باور کنند که مصرف بوپرنورفین راهکار قطعی برای ترک اعتیاد به تریاک است. با این حال، بر خلاف باورهای عمومی، ترک تریاک با متادون یا بوپرنورفین تنها در شرایط خاص و با تجویز پزشک ممکن است موثر باشد. در غیر این صورت، نه تنها در ترک اعتیاد به تریاک یا مواد مخدر دیگر کمکی نمی‌کند بلکه باعث ایجاد اعتیاد در فرد می‌شود.

دوره ترک اعتیاد به ب۲ ممکن است دشوارتر باشد زیرا در این مرحله، فرد به جزء وابستگی جسمانی، به لحاظ روانی نیز به مصرف ب۲ وابسته می‌شود.

همانند سایر داروهای اعتیادآور، بهتر است قرص ب۲ به تدریج از بدن حذف شود که این موضوع به میزان و مدت زمان مصرف فرد بستگی دارد. به عنوان مثال، با کاهش دوز مصرفی در یک یا دو هفته، مرحله درمانی شروع می‌شود، اما با افزایش مصرف، طبیعتاً این زمان نیز افزایش خواهد یافت. پس از آن، شرکت در جلسات روان‌درمانی ضروری است تا فرد به‌طور کامل از هرگونه مصرف مواد مخدر یا محرکی دست بکشد و به زندگی عادی خود بازگردد. تمام این مراحل در مراکز ترک ب۲ بهترین‌گونه انجام می‌شود. ما با تأسیس این مرکز تخصصی ترک اعتیاد، به کمک تمام بیماران مبتلا به اعتیاد، گامی در جهت بهبود زندگی آن‌ها برداشته‌ایم.”

آیا قرص ب2 برای ترک مواد مخدر تریاک مناسب است؟

ترک اعتیاد با قرص B2

ترک اعتیاد با قرص B2

یک اشتباهی که برخی مراکز درمان اعتیاد مرتکب می‌شوند، استفاده از داروهایی است که برای ترک اعتیاد به مواد مخدر تریاک مناسب نیستند. قرص ب۲ یکی از این داروهاست که خود بسیار اعتیادآور است و استفاده از آن برای ترک تریاک توصیه نمی‌شود. زیرا فرد پس از مدتی ترک تریاک و به جای آن مصرف قرص بوپرنورفین را آغاز می‌کند و دوباره به اعتیاد فرو می‌رود. ونک کلینیک به‌عنوان یکی از بهترین مراکز درمان اعتیاد در تهران، از روش‌های مدرن و بهترین رویکردهای درمانی برای ترک اعتیاد استفاده می‌کند تا تمام بیماران خود را بهترین درمان‌ها را برای ترک اعتیاد ارائه دهد.

ترک اعتیاد تریاک با قرص b2 چگونه است؟

قرص بوپرنورفین یک مسکن است که می‌تواند وابستگی و اعتیاد در افراد را افزایش دهد. درمان ترک اعتیاد به تریاک، با استفاده از قرص ب2، در مرحله سم‌زدایی و با تجویز پزشک انجام می‌شود. داروهایی مانند ب2 و متادون کمترین اثر مخدری نسبت به مواد مخدر تریاک دارند و برای ترک اعتیاد به آنها در بهترین مراکز درمان اعتیاد استفاده می‌شود.

یک نکته مهم این است که بوپرنورفین درمان نهایی برای ترک اعتیاد به تریاک نیست و تنها به‌عنوان یک بخش کوچک از درمان می‌تواند موثر باشد و توسط پزشک تجویز شود. در کنار این مرحله، درمان‌های روان‌شناختی و مشاوره نیز برای بیماران معتاد موثر هستند. این روش‌ها هم برای ترک مواد مخدر قوی و هم برای ترک موادی مانند قرص ب2، متادون و مواد دیگری همچون ماری‌جوانا و الکل که به‌طور عمده وابستگی روانی را در فرد ایجاد می‌کنند، کارآمد هستند.

عوارض مصرف بوپرنورفین یا ب2 چیست؟

اعتیاد به این ماده شبیه به اعتیاد به موادی مانند کدئین، هروئین، مورفین و متادون است. اما ترک اعتیاد به ب2 نسبت به دیگر قرص‌های اعتیادآور مانند تریاک سخت‌تر است. اعتیاد به مصرف قرص ب2 عوارض جسمی و روحی زیادی را ایجاد می‌کند.

عوارض روانی مصرف قرص ب2

عوارض مصرف بوپرنورفین یا ب2 چیست؟

عوارض مصرف بوپرنورفین یا ب2 چیست؟

اضطراب و افسردگی از جمله عوارض روانی مهمی است که ناشی از مصرف قرص بوپرنورفین می‌شود و می‌تواند عواقبی جبران‌ناپذیر داشته باشد. ب2 از جمله داروهایی است که وابستگی روانی بیشتری در فرد ایجاد می‌کند؛ بنابراین، برای ترک آن، استفاده از روش‌هایی نظیر روان‌درمانی، مشاوره، و گروه‌های درمانی توصیه می‌شود.”

مصرف قرص ب2 بدون تجویز پزشک یا استفاده همزمان با دیگر مواد مخدر می‌تواند به عوارض جسمی زیر منجر شود. در صورت ظهور هر یک از این علائم، لازم است به سرعت به پزشک مراجعه شود:

  1. تورم صورت، لب، زبان و گلو
  2. تهوع، احساس سبکی در سر، ضعف و بی‌حالی
  3. درد معده
  4. تب خفیف
  5. کاهش اشتها
  6. ادرار تیره رنگ یا به رنگ خاک رس
  7. زرد شدن چشم و پوست
  8. مشکلات تنفسی
  9. تنفس آرام و سطحی
  10. اختلالات خواب

تناسب اندام با قرص ترک اعتیاد

امروزه تناسب اندام بسیاری از افراد را به سوی استفاده از قرص های لاغری سوق داده است. متاسفانه در بسیاری از موارد شاهد آن بوده ایم، که این قرص ها از مواد اعتیاد آور بسیار خطرناکی تهیه شده اند، که سبب وابستگی فرد بدان ها می شود. در جدیدترین بازرسی پلیس ناجا از یکی از عطاری های سطح تهران، قرص های کاهش وزنی کشف گردید که علاوه بر آویشن و یونجه، حاوی ماده مخدر متاآمفتامین یا همان شیشه بود. شیشه به دلیل آثار سوء کاهش وزنی که بر روی افراد دارد، جدیدا به عنوان یکی از عوامل کاهش وزن میان افراد رواج یافته است ، رئیس پلیس ناجا در این خصوص بیان داشت؛ که مصرف این قرص ها در کوتاه مدت سبب وابستگی و اعتیاد افراد می گردد و از آنجایی که مصرف آن ها به صورت خوراکی صورت می گیرد، سبب آسیب های شدید به دستگاه گوارش می گردد.

( مقاله اختصاصی مرکز گروه احیاء عطر پاکی )

مطالب مرتبط

229 نظر در “ترک اعتیاد با قرص B2

  1. Hossein گفت:

    ترک کردن با ب 2بسیار خوب است من ترک کرده ام ولی یک مقدار طولانی است

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما
      بله موافق هستم با ترک اعتیاد جایگزین همانند متادون و قرص ب2 اما حتما باید طبق برنامه درمانی تحت نظر پزشک مرکز ترک اعتیاد باشد و درمان خودسرانه باعث اعتیاد شدیدتر به متادون و قرص ب2 میباشد.البته این درمان سرپایی بستگی بشرایط بیمار دارد . اما توصیه ما بیشتر بستری در یک مرکز ترک اعتیاد همانند کمپ یا کلینیک مجاز میباشد.
      پایدار باشید.
      گروه همتا احیاء زندگی

      1. raasha گفت:

        مراکز ترک اعتیاد فقط به دنبال پول وسودشخصیشون هستن وفقط از ادم پول میگیرن ودارو میدن وتموم وهیچ مشاوره وسوالی یاراهنمایی وکمکی انجام نمیدن‌.من زمانی که رفتم مرکزترک برای متادون درمانی روزی۱۵سی سی متادون‌درنظرگرفتن‌‌وقتی دیدم کمکی نمیکنن خودم کم کم شروع کردم به کم کردن دوز مصرفی ورسیدم به روزی یک سی سی وبه مشاورمرکز گفتم تااین حد رسیدم میخوام قطع کنم که مخالفت کردن وگفتن باید ادامه بدم وزوده واسه قطع مصرف ومنم که دنبال ترک بدون بازگشت بودم به حرفشون اعتمادکردم والان مصرفم رسیده به روزی۲۵سی سی چون فقط میخوان دارو بفروشن وپول به جیب بزنن.قرص ب۲ رو جای متادون دارن غالب میکنن به مردم توی شربت هاسرم میریزن وجزپول هدف دیگه ای ندارن ومیدونن ترک کنن ملت درامدشون قطع میشه‌.کووچکترین مراکزترک اعتیاد در روز بالای پونزده بیست میلیون درامد دارن‌.شربت رو هرسی سی نهایت۲۰۰تومن میخرن و۱۲۰۰تومن میفروشن کلی هم سرم قاطی میکنن ودوبله میشه درامدشون.وقتی دوزمصرفیتو‌کم کم کنی بازم میگن بایدهمون مقدار سهمیه ای که تعیین کردن واست رو بخری وهیچ راهنمایی وکمکی نمیکنن که بیمار ترک کنه.

    2. Mohammad گفت:

      داداش سلام. اگه میشه محبت کن بگو فرق مدت زمان ترک تریاک با قرص ب۲ و بدون استفاده از قرص چقدره. من تا بحال زیاد ترک کردم و میدونم بدون استفاده از قرص میشه تریاک رو تو سیزده الی پونزده روز ترک کرد ولی تا بحال با b2 ترک نکردم که بدونم چقدر طول میکشه ؟. در واقع تازه با b2 اشنا شدم کلا. ممنون میشم اگه جواب بدین

      1. hamta-rahai گفت:

        سلام خدمت شما کاربر محمد
        با توجه به توضیحات شما و ترک اعتیاد تریاک با قرص ب2 b2 در این روش شما باید بصورت حضوری به یک کلینیک مجاز درمان اعتیاد مراجعه کنید و با توجه به شرایط سن و سال ، مقدار ماده مصرفی و از لحاظ جسمی پزشک متخصص برای شما یک برنامه درمانی کوتاه مدت تجویز خواهد کرد .
        اما یک نکته خیلی مهم این بار هم با قرص ب2 ترک کنید و باز هم با یک تلنگر و یا یک بهانه به چرخه مصرف بازگردید – پیشنهاد ما بصورت پرهیزمدار و اینکه من چطور در ترک باقی بمانم و راه روش ان را پیدا کنم …یک همدرد
        مراکز مجاز گروه همتا احیاء زندگی
        با آرزوی سلامتی برای شما ، موفق باشید.

      2. طاها گفت:

        شمامگه تسترانواع مخدرهستی؟
        باب2راحت میشه ترک کرد ولی وابسته نبایدبشی
        قرص ب2خودش مخدرب حساب میاد

      3. نیما گفت:

        داداش اینا میمرن تا جواب بدن باید بری پول بدی بهشون یک مدت جیبشونو پر کنی تازه ترک کردند هم به خودت بستگی داره اینا فقط پولتو می‌خوام

      4. مسی گفت:

        داداش من نمیخواد با ب ۲ ترک کنی،،،میفتی تو یه دامی که ازش بیرون اومدن خیلی سخت تر از مواد سنتی هستش

      5. حسن حسینی گفت:

        ترک با بدو چهل روز طول می‌کشه ولی تا پایان چهل روز هی باید از کم بشه تا برسه اندازه یه ارزن بعد قعطش کن

      6. حسن حسینی گفت:

        بیدو یکی ازبدترین قرص هاست مغز خراب می‌کنه اصلا برای ترک چرا بیدو میخوری سه روز دوش آب سرد بگیر روز چهارم راحتی ولی بازم خماری داری درحد یکم کسلی مورمور پا

    3. کامران گفت:

      بنده هم میخوام ترک کنم با همون بی دو ولی ؟؟

      1. شهبازی گفت:

        سلام 25 سال سابقه در حوزه ترک اعتیاد دارم الان هم مرکز ترک اعتیاد دارم خدمتتون عرض شود بیدو فاقد هر گونه مواد مخدر و محرک میباشد تمام کسانی که از این دارو استفاده میکنند آزمایششان منفی است این دارو یک دارو نگهدارنده است و فرمولش با متادون فرق میکنه از این جهت نگهدارنده هست که بعد از درمان و پاکی مطلق مصرف میشود و هر گونه وسوسه برای مصرف مجدد را از شما سلب میکند 09190***** شهبازی

    4. طاهره سلطانی گفت:

      اولین قرص ب2 چقدر طول می کشه اثر کنه و علائم رو از بین ببره

      1. هیواغلامی گفت:

        خ‌استی کسیو خونه خراب کنی بهش بی دو معرفی کن
        لعنت ب کسی ک اینو درست کرد
        لعنت ب کسی ک ب بچه ی مردم معرفی میکنه

        بخداوندی خدا ۱/۴بخوری دیگه بدبخت شدی
        بی دو==خونه خرابی😔😔😔😔😔

      2. مهدی گفت:

        قرص ب۲ وقتی اثر داره که شما ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت از مصرف مواد سنتی گذشته باشه و ب۲ مصرف کنی. اگر هم زمان استفاده کنی ۱۰ تا ب۲ هم که بخوری فایده نداره

    5. Keyhan گفت:

      با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سروران گرامی، دوستانی که مصرف شان فقط تریاک است و مشکلی اعم از اقتصادی و خانوادگی و محل مصرف ندارند لطفا در دام ترک اعتیاد با B2نیافتید همان تریاک را ادامه دهید و به هیچ وجه وسوسه دیگر مواد نشوید، تریاک خوب دوای هر دردی است، دولت هم بزودی تریاک کوپنی خواهد داد.
      به امید آن روز

    6. امید گفت:

      نه تو رو خدا ننویسید
      بی دو خطرناک ترین است

      1. وحید گفت:

        چی میگی مگه تو دکتری بی دو بهترین روش ترک مرفینه

      2. وحید گفت:

        بی دو برای ترک بهترینه

    7. کیوان گفت:

      اینکه دکترمیگه حتماباید۲۴ساعت تا۴۸ساعت کاملا خمارباشی تا بعد ب ۲ روت اثرکنه درسکه از دوستانی که با این قرص ترک کردن راهنمایی میخام

      1. مهدی گفت:

        قرص ب۲ وقتی اثر داره که شما ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت از مصرف مواد سنتی گذشته باشه و ب۲ مصرف کنی. اگر هم زمان استفاده کنی ۱۰ تا ب۲ هم که بخوری فایده نداره

      2. احمد گفت:

        سلام دوستان من پنج سال تریاک روزی دو گرم در دو وعده میکشیدم.یه هفتس الان با سه تا سرم و قرص ویتامین تو ترکم..یبار دیگه هم تجربه این مدلو دارم.ولی با ب دو راحت تره.مسابقه که نیست.اونایی که میگن سه روز دوش اب سرد و خلاص یا مصرفشون پایین بوده یا دوره مصرفشون..من ب دو رو توصیه میکنم بعد روز چهارم ترک یک چهارم طرف غروب بزاری .بعد روزای بعد هم مقدار ش هم تایمشو اینقد زیاد کنی که بجایی میرسه میبینی ۷۲ ساعته نخوردی و حالتم خوبه اونجا دیگه باید خوشحال باشی

    8. Amir گفت:

      .سلام دقیقا چند روز طول کشید ترک کامل کردید که دیگه عادی بودین

    9. alim گفت:

      سلام میشه راهنمایی کنین چطور مصرف کردین چطورین کم کردین وکنار گراشتبن مچکرم پیام برای این شماره بفرستین 09394****19 مرادی کمکم کنین مصرف ۲گرم تریاک در دوز است

      1. MHA007 گفت:

        سلام لطفا تماس بگیرید با کمپ ترک اعتیاد تهران ، عطر پاکی ما

  2. سوگلی گفت:

    سلام وخسته نباشیدهمسرمن چندین ساله پیش اعتیادبه تریاک وبعدشیره وحدود۴سال هست که قرص ب۲ روجایگزین کردن الان ۶ماهه که اومدیم یک کشوردیگه وایشون برای خودشون قرص ب۲رواورده بودن الان یکهفته هست که نصف وبعدیک چهارم قرص مصرف میکرده ولی دیگه قرصش تموم شده ومیخادترک کنه چجوری بایدترک کنه توروخداراهنمایی کنیداینحاغریبیم وسخته ترک دردهم زیاددارهلطفاراهنمایی کنین ممنون

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایطی که فرمودید.شما ساکن هر کشوری باشید -گروه انجمن معتادان گمنام فارسی زبانان و ایرانیان دایر میباشد.و حتما کلاس انجمن فارسی زبان همان کشور را سرچ کنید و مراجعه کنید به همسر شما جهت ترک اعتیاد کمک خواهند کرد.
      پایدار باشید.

      1. Davood گفت:

        سلام.خسته نباشین.من چند ساله ترامادول مصرف میکنم.امیکنم.العان چند ماهی هست که مصرفمو کم کردم و رسوندم به ۵ عدد ترامادول ۲۰۰.خسته شدم.زندگیم.دارو ندارم.خانوادم.زنم همرو از دست دادم.کمکم کنید.التماس میکنم از شما.

      2. hamta-rahai گفت:

        سلام وقت بخیر همدرد عزیز
        با توجه به مواردی که بیان کردید و با پایین آوردن دوز مصرفی قرص ، جهت ادامه درمان حتمااا به یک مرکز مجاز ( کمپ )جهت بستری اقدام کنید و بصورت پرهیزمدار و بدون وابستگی یک پاکی باکیفیت و مطلوبدار را بدست بیاورید
        جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
        پایدار و سلامت باشید.

    2. نادیا گفت:

      تمام کشورها کلینیک ترک اعتیاد دارن ، یا ب بیمارستان و یا به کلینیک مراجعه کنین وبستری شین یا زیر نظر دکتر با دارو ترک کنین ، اتفاقا اونجا که بیشتر رسیدگی دارن

      1. وحید ۰۹۰۲۴۰***** گفت:

        سلام
        وقت بخیر میگم 1نگاه به تاریخ پیام طرف مینداخت بعد جوابش میدادی!؟!
        11اسفند97پیام داده شما4سال بعد راهنماییش میکنی؟!؟
        فداتشم اون طرف یا الان خدای نکرده م… یا انشالله دیگه پاک پاک.
        ببخشید خواستم شوخی کنم تا 1کم اوناکه مثل من تو عذابن حالشون خوبشه
        090240****

    3. غلامعلی گفت:

      کدوم کشورهستید قرص b2 براحتی پیدا میشه این قرص اصلش آمریکایی‌

      1. سعید گفت:

        داداش اون سال ۹۷ پیام داده ها🤣

    4. امین گفت:

      خانم من معتاد خدا شاهده نهایت ۵ کیلومتر از خانه دور شدم حالا شما رفتید یه کشور دیگه . من به شخصه هیچ چیزی پیشنهاد نمیدم سریعا برگردید

      1. حمید رضا گفت:

        🤣🤣🤣🤣

    5. مجید گفت:

      تنها راه اینه راه رفته رو آروم برگرده،،ب۲ من چندین سال مصرف داشتم ،،شدم استخوان ،تنها راه اینه برسونه پودر کنه و خیلی کم بزنه زیر زبونش برسونه تا اون حد خیلی کم،بعد یک درروز میان ۳بار بعد تمام،،

  3. یغما نامدار گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید روش و دوز مصرفی ترک تریاک با قرص ب ۲ رو توضیح بدین لطفا

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز
      ترک اعتیاد تریاک با روش قرص ب2 باید حتما به یک کلینیک مراجعه حضوری داشته و با توجه به شرایط مصرفی که داشتید ، پزشک مرکز طبق یک برنامه درمانی اصولی جهت ترک تریاک داشته باشید…. و یا اینکه اگر شرایط بستری را دارید ،بدون جایگزین شربت یا قرص به یک مرکز ترک اعتیاد مجاز ( کمپ )مراجعه کرده و یک دوره 21 الی 28 روزه جهت درمان اقدام کنید.
      جهت توضیحات تکمیلی شما میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & 09120140882
      پایدار باشید.
      گروه همتا احیاء زندگی
      مراکز مجاز ترک اعتیاد

    2. حسن نصرتی گفت:

      درود خانم یغما،برای ترک با قرص ب۲ روزی یکبار یک چهارم قرص رو باید مصرف کنید تایک هفته بیشتر نیازی نیست از تجربیات خودم هست که میگم

  4. سعید گفت:

    سلام
    بنده سال ۸۵ شیره مصرف میکردم که به علت خستگی و تنفر شدید بدون مطالعه و بررسی سراسیمه از روی آگهی صفحه نیازمندی های همشهری مرکزی را پیدا نموده و خودم را به امید ترک اعتیاد فوق سریع یک روزه که در آن موقع بسیار تبلیغ آن را می نمودند خودم را با پرداخت هزینه همان لحظه بستری شدم که بعد از آن تا ۴ یا ۵ روز دیگر چیزی را به خاطر نیاوردم و اگر برادرم به دادم نمی رسید نمیدانم چه بر سرم میآمد و اکنون هم به دلیل این خاطره با آنکه بی نهایت متنفر و خسته شده ام بینهایت وحشت دارم که مبادا دوباره همان بلا به سرم بیاید و با آنکه از آن تاریخ به امید ترک هر روز متادون مصرف میکنم نمیدانم که آیا پروسه ترک اعتیاد نسبت به گذشته به همان گونه است یا اینکه تغییر نموده و میتوان از لحاظ سلامتی به آن اعتماد نمود
    ممنون

    1. تیمورتوسلی گفت:

      سلام با برنامه منظم میتونی ترک کنی. متاودن باید هر روز کم کنی و زمان مصرفش هر روز به عقبتر بندازی. در مقابل دردش میتونی از ژلوفن برای ابریزش از سیتریزین برای اسهالش از دیفنوکسیلات و برای خماری از کلونیدین نصف فقط استفاده کنی . تا جایی که متادون به نهایت رساندی از کمترین دوز ب ۲ استفاده کنی یعنی یک چهارم. بعد طبق برنامه اونم باید هی کم و کمتر کنی شاید یکماه بیشتر طول بکشه

  5. سعید گفت:

    سلام
    بنده سال ۸۵ شیره مصرف میکردم که به علت خستگی و تنفر شدید بدون مطالعه و بررسی سراسیمه از روی آگهی صفحه نیازمندی های همشهری مرکزی را پیدا نموده و به امید ترک اعتیاد فوق سریع یک روزه که در آن موقع بسیار تبلیغ آن را می نمودند با پرداخت هزینه همان لحظه بستری شدم که بعد از آن تا ۴ یا ۵ روز دیگر چیزی را به خاطر نیاوردم و اگر برادرم به دادم نمی رسید نمیدانم چه بر سرم میآمد و اکنون هم به دلیل این خاطره با آنکه بی نهایت متنفر و خسته شده ام بینهایت هم وحشت دارم که مبادا دوباره همان بلا به سرم بیاید و با آنکه از آن تاریخ به امید ترک ، هر روز متادون مصرف میکنم نمیدانم که آیا پروسه ترک اعتیاد نسبت به گذشته به همان گونه است یا اینکه تغییر نموده و میتوان از لحاظ سلامتی به آن اعتماد نمود
    ممنون و سپاس

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز.
      با توجه به شرایطی که شما فرمودید -سیستم ترک اعتیاد در کلینیک و کمپ متفاوت میباشد.اما در مورد سم زدایی سریع معمولا با قرص نالترکسون انجام میشود که با شرایط خاص بیمار و تیم پزشکی مجرب انجام میشود … البته در شرایط کمپ به این صورت نمیباشد بلکه با توجه به شرایط سنی ، جسمانی و نوع مصرف بیمار در چهار روز اول سم زدایی یا همان فیزیکی سرویسی با نظارت پزشک برای بیمار تجویز میشود که بیمار بتواند راحت خماری بدون هیچگونه ترسی طی کند .و بعد از گذشت مرحله سم زدایی وارد برنامه آموزشی پرهیزمدار شده . در مجموع جای نگرانی نیست و شما میتوانید با خیال راحت اقدام کنید.
      جهت توضیحات تکمیلی شما میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & 09120140882
      پایدار باشید.
      گروه همتا احیاء زندگی
      مراکز مجاز ترک اعتیاد

  6. مهرداد گفت:

    سلام، شوهر شما اول باید ترک می کرد بعد میرفت

  7. سعید گفت:

    سلام
    من قرص ب۲را بمدت سه ماه بعدازموادهرویین برای ترک خوردم وهی کمترش کردم بطوری که حتی یک چهارم قرص رابازنصف میکردم اما بعدش نمیدونم چی شدیروزهوس کردم ورفتم کشیدم وهمینجورادامه پیداکرد.البته ازاموزشی خدمت اومده بودم نمیدونم مال فشارخدمت بودککشیدم یا قرص.
    بنظرشما مال کدومش بوده.ایااین قرص بعدازمدت مصرف ادمروتحریک میکنه؟؟
    لطـــفا جوابم روبدین.الان دوباره ۲۰روزه ترک کردم چندروز شربت متادون خوردم تموم شدمیخام قرص ب۲ بخورم چیکارکنم؟؟؟؟؟ایادوباره نمیرم سمتش؟؟لطفابگین؟؟ممنون

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایطی که بیان کردید -جهت یک درمان پایدار و با کیفیت حتما شما به یک مرکز مجاز ترک اعتیاد جهت بستری 21 الی 28 روزه و بصورت پرهیز مدار اقدام کنید و طی یک دوره درمانی آموزش لازم جهت آشنایی با بیماری اعتیاد و نحوه پایدار بودن ترک اعتیاد یاد گرفته و از درمان بصورت خود درمانی و یا از تجربه شخصی دیگران خودداری کرده .
      سلامت و پایدار باشید .
      مراکز مجاز ترک اعتیاد گروه همتا احیاء زندگی

  8. علیرضا گفت:

    سلام
    من دوساله پیش شیره مصرف میکردم وبعدازمدتی بدون هیچی ترک کردم وبعدازیک سال دوباره شیره مصرف کردم ب خاطرکارسنگینی ک داشتم والان یک هفته هست ک به ترک شیره به صورت خوددرمانی اقدام کردم چون روزایه اول دردشدیدی ازجمله پادرد،بدن درد،وسردردشدیدداشتم دوستانم B2روبهم پیشنهاددادن ک پنج یاشش روزه ک ی دونه کاملB2مصرف میکنم وازموقعی ک قرص رامصرف میکنم هیچ دردی ندارم امااگه یک روزقرص رامصرف نکنم همون خماری هایی ک روزاول داشتم رودارم.الان نمیدونم چطوری قرصB2روترک کنم خواهشاکمکم کنید

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز
      با توجه به شرایطی که شما توضیح دادید -برای یک درمان با کیفیت و مطلوب دار نیاز هست که به یک مرکز مجاز جهت بستری و بدون ترس از خماری اقدام کرده و اما از درمان بصورت خوددرمانی و از تجربه دیگران استفاده کردن صرف نظر کنید.b2 یک داروی شبه تریاک است که جهت ترک اعتیاد و تحت نظر متخصص استفاده میشود و مصرف خودسرانه و بی رویه آن اعتیاد را به همراه دارد.با توجه به توضیحات شما در خصوص مصرف 6 روز b2 ،شما هنوز درگیر و دچار به شیره هستید،برای ترک انواع مواد با دارو حتما باید تحت نظر باشید چون هر روش درمانی قواعد و قوانین خاص خود را دارد. پیشنهاد ما به شما ، بستری شدن در مراکز ترک اعتیاد است که با ویزیت پزشک مرکز، هم شیره و هم b2 را میتوانید با موفقیت ترک کنید.
      جهت اطلاع و آگاهی بیشتر با شماره زیر تماس گرفته.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & 09120140882
      پایدار باشید.
      مراکز مجاز ترک اعتیاد
      گروه همتا احیاء زندگی

      1. رضا گفت:

        سلام خسته نباشید من به مدت یک ماه متادون مصرف کردم بعد دکتر بهم گفت قرص بی دو بزار الان هم روزی یک عدد یک چهارم مصرف دارم از روزی که قرص زیر زبانی گذاشتم الان بیست روزه هست ولی پادرد نابودم کرده و تب لرز هم دارم خیلی داره اذیتم می‌کنه تشکر

      2. hamta-rahai گفت:

        سلام وقت بخیر
        شما حتما جهت درمان به یک مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید و بتوانید مراحل سم زدایی ( فیزیکی ) با موفقیت طی کنید و از درمان خودسرانه پرهیزکنید وجهت بستری بصورت پرهیزمدار و بدون وابستگی با آموزش لازم در کلاسهای مشاوره و جلسات بهبودی یک پاکی باکیفیت و مطلوبدار را بدست بیاورید.
        جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
        پایدار و سلامت باشید.

  9. ارین گفت:

    سلام خسته نباشید.بنده مدتی ب2 مصرف میکنم.اعتیادی ب موادی ندارم.فقط برای تفریح مصرف میگردم.الان باید برای استخدام آزمایش اعتیاد خون و ادرار بدم.آیا تو جفت ازمایشا.نشون نشون میده

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله در تست اعتیاد نشان داده میشود .
      پایدار و سلامت باشید.

  10. رضا گفت:

    بعد از متادون با قرص زیر زبانی روز اول دو تا بی دو گذاشتم همینجور دوزش آوردم پایین

  11. مجیذ گفت:

    سلام خسته نباشید من حدود ۱۰ ساله که تریاک و شیره مصرف میکنم خیلی هم دلم میخواد ترک کنم اما نمیتونم یعنی خیلی وابستگی دارم بهش چند بار هم با قرص گذاشتم کنار اما بازهم رفتم سمتش یعنی ی جورایی جایگزین بوده اما ترک واقعی نه حالا میخواستم راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایطی که عنوان کردید و با ترکهای ناموفق روبرو شدید شما ، جهت درمان حتمااا به یک مرکز مجاز ( کمپ )جهت بستری اقدام کنید و بصورت پرهیزمدار و بدون وابستگی با آموزش لازم در کلاسهای مشاوره و جلسات بهبودی یک پاکی باکیفیت و مطلوبدار را بدست بیاورید
      جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
      پایدار و سلامت باشید.

  12. علیرضا گفت:

    باسلام وخسته نباشید بنده ازسال ۸۲با نشستن درکناردوستان شروع به مصرف تریاک کردم تا سال ۹۶ هفته ای پنج گرم سیخ سنگ رسید .بعدازان تاکنون باتوجه به وضعیت کاری شروع به مصرف روزانه یه گرم شیره کردم ..الان خسته ام ..نمیخوام ادامه بدم آیا میشه با قرص متادون ۵ یا ب۲ شروع به ترک‌کنم ؟؟درضمن گاهی که مشکل بود شیره بکشم ۴روز یه قرص ب۲ را مصرف میکردم و مشکلی هم ازخواب وغذا یا درد نداشتم لطفا راهنمایی کنید

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز
      با توجه به شرایطی که بیان کردید حتما به یک مرکز مجاز مراجعه کنید از درمان خودسرانه پرهیزکنید با آموزش لازم در کلاسهای مشاوره و جلسات بهبودی، پاکی خود را بدست بیاورید.
      جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
      پایدار و سلامت باشید.

  13. مریم گفت:

    سلام شوهر من بیست ساله تریاک میکشه و چندبار خواسته ترک کنه اما به خاطر ترس از دست دادن موقعیت شغلیش اقدامی برای بستری شدن در کمپ نکرده الان مدتیه به صورت خوراکی استفاده میکنه واقعا خسته شده اما میترسه چطور میشه بهش کمک کرد

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز
      با توجه به شرایطی که بیان کردید حتما بیمار به یک مرکز مجاز مراجعه و از درمان خودسرانه پرهیزکنید با آموزش لازم در کلاسهای مشاوره و جلسات بهبودی یک پاکی باکیفیت و مطلوبدار را بدست بیاورید.
      جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
      پایدار و سلامت باشید.

  14. hamid گفت:

    بنظر من یا باید با قوانین واصول ترک آشنا باشی یا تحت نظر پزشک ترک کنی.چیزی بنام ترک فوری وجود نداره.بعضی وقتا عجله کردن نتیجه معکوس ببار میاره.بایدبا حوصله میلیمتری کم کنی تا به نتیجه برسی.حتی اگه دوماه طول بکشه.اما خیالت راحته که بدون هیچ مشکلی تو مسیر پاکی هستی.که خودمم ترک متادون گذورندم بدون اینکه دردی متوجه بشم.

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت آقا حمید عزیز
      ما هم با حرف شما موافق هستیم و باید طبق یک برنامه درمانی میان مدت به ترک کامل بدون وابستگی رسید ن اینکه سالها ادامه دار باشد.
      سپاس از پیام شما
      به سایت ما سر بزنید سلامت و پایدار باشید.

    2. yuna-letafat گفت:

      میشه با شما شروت کرد؟چطوری متادون ترک کردید .لطفا کمکم کنید

    3. آیلین حاتمی گفت:

      ببخشید میشه بیشتر راهنمایی کنید

  15. رضا گفت:

    سلام. من سابقه مواد یا سیگار هیچی ندارم.. اما ۶ ماهه ب ۲ میخورم.. این بیست روز آخر مصرف رو خیلی خیلی خیلی کم کردم..یه قرص رو داخل ده روز استفاده میکنم..یعنی از سر سوزن هم کوچیکتر که با ذربین میبینمش…ولی بازم کسل و عرق سرد کلافه ام میکنه…

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت همدرد عزیز آقا رضا

      با توجه به شرایطی که بیان کردید بهرحال جسم شما اون دوز مربوط به قرص دریافت نمیکنه که واکنش نشون میده نحوه ترک قرص هایی مانند b2 ب2 و متادون با مواد مخدر متفاوت میباشد و حتی در مرحله فیزیکی خماری در هر شخصی با توجه به مصرف ، واکنش جسمی فرق میکند. حتما شما به یک مرکز ( کمپ ) مجاز مراجعه کنید که با کمک افراد با تجربه و اهل دانش مرحله سم زدایی بدون هیچگونه ترسی با موفقیت طی کنید و از درمان خودسرانه پرهیزکنید با آموزش لازم در کلاسهای مشاوره و جلسات بهبودی یک پاکی باکیفیت و مطلوبدار را بدست بیاورید.
      جهت مشاوره و بستری شما میتوانید با شماره : ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲ تماس بگیرید.
      پایدار و سلامت باشید.

    2. Ahmad گفت:

      داداش به من پیام بده تا بگم چیکار کنی تو وات ساپ******95077

      1. yuna گفت:

        میشه منو هم راهنمایی کنید برای ترک متادون .چطوری باید با شما در تماس بود؟

    3. Pa گفت:

      داداش تبریک میگم شمادیگ جسمتون پاک شده واین فقط،وفقط تلقینه باید قوی باش

  16. حامد گفت:

    سلام من حدود بیست روزه که بعد از دوسال متادون ترک کردم اما در این مدت بخاطر درد شدید یه بار شیره و یه بارم ترامادول مصرف کردم.اما دیگه نمیخوام هیچ کدومشون مصرف کنم اما کم خوابی و درد دارم لطفا راهنمایی کنید بخاطر آبروم هم نمیتونم کمپ برم لطفا در حدی که مقدور هست همینجا راهنمایی کنید.بسیار سپاسگزارم

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز
      با توجه به شرایطی که توضیح دادید و اینکه موقعیت بستری در کمپ را ندارید ، شما نیازمند هستید به کلاس های انجمنی معتادین گمنام na مراجعه کنید و در ارتباط بودن و شرکت مرتب شما در این کلاس و آشنایی با دیگر همدردان بهترین راه حل میتواند برای شما باشد.
      پایدار و سلامت باشید.

  17. محمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من حدود ۲ سال هستش که روزی ۱ عدد قرص b2 استفاده میکنم .
    دلیل استفاده هم بخاطر ترک اعتیاد موادهای مخدر اصلا نبود .
    من الان خدارو شکر ۱عدد قرص و رسوندم به ۱/۸ قرص اونم موقع خواب میخورم، ولی متاسفانه تا ۴ بعداز ظهر میتونم خودمو نگه دارم بعد ۴ واقعا حالم بد میشه نفسم بالا نمیاد و شدیدا اذیت میشم .
    کارم هم یجوریه که نمیتونم برم بیرون یا کلینیک .
    فقط از شما خواهش میکنم راهنمایی کنید تا اذیت نشم تا بتونم این ۱/۸ قرص هم بزارم کنار .
    خیلی ممنون و سپاسگذارم

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما آقا محمد عزیز
      با توجه به شرایط مصرفی که دارید – شما نیازمند به یک برنامه درمانی جهت ترک قرص تحت نظر دکتر متخصص در کلینیک میباشید و از خود درمانی و یا تجربه دیگران اجتناب کنید و حتما به یک کلینیک ترک اعتیاد مجاز جهت ترک اعتیاد به قرص با برنامه درمانی مناسب با شرایط شما انجام شود و بصورت درمان اصطلاحا سرپایی صورت بگیرد – درمجموع جای نگرانی نیست و با درمان اصولی با یک دوره کوتاه مدت این مورد برطرف خواهد شد.
      جهت اطلاع و آگاهی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      پایدار و سلامت باشید.

    2. شهاب گفت:

      سلام ،دوستان عزیز ما این همه سال وقت گذاشتیم مواد مصرف کردیم نمیشه که یک شبه از بدن بیرون بیاد ،این همه سال افراد سالم مشکل خواب داشتن به جاش ما رپزی ۱۲ ساعت خوابیدیم ،حالا به جای اون روزها چند روز هم درد بکشیم و نخوابیم،فقط این رو میدونم هر کس این درد رو تحمل کنه و پاک بمونه درهای جدیدی از موفقیت در زندگیش باز میشه

      1. hamta-rahai گفت:

        درود خدمت شما کاربر شهاب
        سپاس بابت تجربه و پیام مثبت برای همدردان باز هم به سایت ما سر بزنید و از تجربیات پیام کنید.
        پایدار و سلامت باشید.
        گروه مراکز مجاز همتا احیاء زندگی

  18. Taha گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    یکی از اقوام نزدیک من دچار اعتیاد به تریاک شده بود که تونست ان را با کمک قرص b2 کنار بزاره اما حالا دچار اعتیاد به قرص b2 شده و تصمیم گرفته تو خونه ترکش کنه اول قرصو کم کرد به یک دوم رسوند الان تقریبا دوروز در میون یک چهارم قرص رو مصرف میکنه،، میخواستم بپرسم اگه الان قرص رو رها کنه خطرناکه ؟ یا باید بازم کمترش کنه؟
    راضی نمیشه بستری بشه

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز
      با توجه به شرایطی که بیان کردید حتما بیمار به یک کلینیک مجاز مراجعه کند و با توجه به شرایط مصرف تحت نظر دکتر متخصص برای ترک کامل قرص اقدام کند و به یکباره نباشد چون شرایط جسمی و بالینی بیمار و مصرف دقیق بسیار مهم و مد نظر دکتر متخصص قرار میگیرد و طبق برنامه اقدام به ترک قرص نماید.
      جهت اطلاع و آگاهی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      پایدار و سلامت باشید.

    2. رضا گفت:

      اون مقدار چیزی نیست درد کمی داره ولی قابل تحمله به خودتون امید بدید، نترسید چیزی نمیشه

  19. Hossein گفت:

    سلام.من دوساله ترساک استفاده میکنم با وافور.روزی شش هفت گرم😐
    الان پنج روزه باقرص ب۲ دارم ترک میکنم.روز اول دوتا خوردم.روز دوم سوم کم کردم.الان رسوندم ب روزی نصف.
    از تریاک و دود دم خسته شدم.ان شاالله خدابخاد تا یکی دوهفته دیگه پاک پاکم.هرکی میخاد ترک کنه باید یه خورده سختی هم بکشه.ما یه شبه معتادنشدیم ک یه شبه ترک کنیم.

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز
      خیلی هم عالی و با آرزوی سلامتی و یک پاکی مطلوب دار بدون وابستگی برای شما آرزو میکنم.
      پایدار باشید.

  20. Hossein گفت:

    برادرمن باهمین ب۲ درعرض سه هفته ترک کرد.شش ماهه پاکه.هرچی اندازه و حدی داره.دعاکنین موفق بشم.و بتونم اعتیاد و شکست بدم.کم مونده بود زندگیم زنم همه چی و ازدست بدم.آبرو حیثیتم داشت میرف.

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام خدمت شما همدرد عزیز
      جای هیچگونه نگرانی نیست شما حتما طبق برنامه درمانی پزشک متخصص اقدام به درمان کنید ، کمی صبر کنید و حتما در کلاسهای بهبودی و آموزشی اعتیاد شرکت کنید.
      پایدار و سلامت باشید.

    2. امین گفت:

      هیچی تریاک نمیشه بزنید که مریض هم نشید ولی دزدکی از زن و بچه نکشید که دنبال چیز دیگه نرید . تمام .
      ترک هم مال دوچرخه میباشد

      1. ن. م گفت:

        فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه امثال شمارو که با همین اراجیف مردمو گرفتار این کثافت میکنید کی گفته این کثافت درمان همه چیزه؟؟؟!!! با همین خزعبلات چه بدبختایی که به بهونه درمان یه بیماری ساده یا حتی این کرونای کوفتی گول امثال تو خدانشناس رو خوردن نشستن پاش و دیگه نتونستن بلند بشن… اگه خیلی خوبه و درمان همه چیزه امیدوارم هرچه زودتر همون تریاک خفت کنه بمیری که معلوم نیست چند نفرو با همین حرفای چرتت آلوده و بدبخت کردی

    3. شهبازی گفت:

      سلام وقت بخیر خواستم بدونم ترامادول قویتره یا ب۲ ممنون میشم سریع جواب بدید تشکر

  21. علی گفت:

    سلام وقت بخیر. آیا واسه درمان سندرم بیقراری در دوران ترک اعتیاد راه مناسبی وجود داره؟ نزدیک به هشت ساله بطور مداوم متادون مصرف میکنم و چندبار هم کنار گذاشتم و دوباره بخاطر سندرم بیقراری یا به اصطلاح سندرم پای بی قرار (RLS) مجبور به مصرف دوباره شدم. پرامیپکسول هم جواب نمیده.. اینقد شدید شده که بعضی وقتا حتی با اینکه متادون مصرف کردم ، شبها اذیتم میکنه. موقع ترک کردن روز سوم بلایی به سرم میاره که مجبورم متاتون بخورم تا آروم بگبرم. البته تا چند ماه پاکی هم داشتم طول این هشت سال. مشکلم فقط بیقراری هست. اگه راهی هست یا قرصی وجود داره که فقط و فقط این سندرم رو درمان میکنه موقع ترک لطفا اطلاع بدین.سپاسگذارم.

    اینم میگم میدونم خیلیا این مشکل رو دارن و حتی ازش خبر ندارن. منم اگر روز اول میدونستم دردم چیه یا حتی اسمشو میدونستم الان معتاد نبودم. البته تعداد کمی مثل من این سندرم رو ژنتیکی دارن.اما اکثرا براثر کمبود آهن و بعضی ویتامین ها در بنشون هست که این حالت براشون پیش میاد.
    حالتشم اینطوریه که پاهات یه جا آروم نمیگیرن و باید هی تکونشون بدی مخصوصا شبها موقع خواب. بعضی مواقع این حالت اینقد شدید میشه که واسه آروم شدنشون حتما باید بلندشی و راه بری.

    توضیح علمیش هم میشه:
    اختلال در سطح گیرنده های دوپامین. دوپامین ماده ای هست که توسط مغز تولید میشه و کارش آرامبخشی عضلات بدن مخصوصا پاها ست.
    وقتی گیرنده های عصبی دوپامین دچار اختلال میشن دست و پا دچار بی قراری میشن. کمبود آهن و ویتامین C یکی از موارد ایجاد این اختلال هست.اما بعضی ها از طریق ژنتیک ارث بری میکنن. مادر من به این سندرم دچار هست. داروی شما قرصی به نام پرامیپکسول هست.
    خیلی ها بخاطر این موضوع گرفتار اعتیاد میشن یا اینکه نمیتونن ترکش کنن. وقتی پیش دکتر هم میرن میگن درد پا داریم. بخاطر بی اطلاعی. جالبه خیلی از دکتر ها هم اطلاع ندارن.

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز
      با توجه به توضیحات شما و همینطور مطلب در مورد مرحله بیقراری خیلی خوب بود .
      به گمانم شما ، برای ترک اعتیاد قرص یا شربت متادون احتمالا بدون هیچگونه برنامه درمانی جهت ترک بوده و یا احتمالا بصورت خود درمانی شروع کرده اید چراکه در پیام شما از مراکز درمانی همانند کلینیک ترک اعتیاد و یا کمپ ترک اعتیاد اشاره ایی نکرده اید .
      مراحل بیقراری در تمامی افراد دارای بیماری اعتیاد وجود دارد که معمولا در هفته اول و یا دوم این حالت بیقراری و داشتن احساسات کاذب مانند دلتنگی افراد میباشد شما وقتی در این حالت با جمعی از همدردان خود در مرکز باشید این ساعات بیقراری زودگذر میباشد . اما وقتی تنها باشید در این مرحله خماری یا فیزیکی بیقراری ساعات بکندی میگزرد . پس شما باید در یک مرکز درمانی مجاز در محیطی امن در کنار تیم درمانی و افراد با تجربه اقدام به درمان اعتیاد کنید و در مدت حضور شما در مرکز با مشاوره توسط روانشناس و یا مددیار اعتیاد و جلسات بهبودی از بیماری اعتیاد خود و اصول پایه پاکی پرهیزمدار را یاد بگیرید .
      جهت اطلاع و آگاهی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      پایدار و سلامت باشید.

      1. علی گفت:

        عزیز دل…این بیقراری که من در موردش صحبت میکنم هیچ ربطی به اونی که شما بهش اشاره کردید نداره..سندروم پای بیقرار یا RLS یک نوع اختلال در سطح گیرنده های دوپامین مغز هستش..خودمونی بگم. اکثرا شبها و موقع خواب شدید میشه..بنده عرض کردم که حتی قبل از اینکه به متادن اعتیاد پیدا کنم این مشکل در من بوده..ارثی هست درواقع…البته برای من..مادرم هم این مشکل رو داره که بعداز اینکه من فهمیدم چیه رفتیم پیش پزشک متخصص مغزواعصاب و قرص پرامیپکسول براش تجویز کردن..گذشته از ارثی بودن این سندروم خیلی ها بخاطر کمبود مواد معدنی در بدن دچار این مشکل میشن.. و موضوع اصلی بحث من اینکه اکثر افراد معتاد به مواد افیونی بعد از ترک دچار علائم شدید سندرم پای بیقرار میشن..بازم میگم این بیقراری ربطی به بیقراری روانی نداره..مثلا بی حوصلگی ووو… اتفاقا یه سایت دیدم درمورد همین مسئله یک مقاله نوشته براتون لینکش رو میزارم.

  22. Armi گفت:

    سلام من حدود ده سال روزی یک گرم شیره مصرف میکردم الان حدود سه ساله b2مصرف میکنم و فعلا رسوندم به روزی نصف قرص میخواستم غیر از راهنمایی و معرفی به مرکز زمانی رو که واسه کم کردن تدریجی نیاز هست رو بدونم یعنی هر چند روز یا چند هفته دوز مصرفی رو کم کنم ممنون از سایت خوبتون

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز
      با عرض پوزش بخاطر دیر پاسخگو بودن به پیام شما.
      با توجه به توضیحات شما سن و سال مصرف بهترین پیشنهاد برای شما رفتن به یک مرکز درمانی و طبق یک برنامه درمان بصورت محدود شروع کنید و از درمان خودسرانه و یا تجربه دیگران استفاده نکنید چرا که شرایط مصرف و جسمی افراد با یکدیگر متفاوت میباشد . در هرصورت شما به یک کلینیک و یا کمپ مجاز جهت بستری و درمان رفته که دارای تیم درمانی با تجربه داشته باشد .
      با آرزوی پاکی برای شما همدرد عزیز پایدار باشید.
      جهت اطلاع و آگاهی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۵۱۷۴۰۲۴۹ & ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      مراکز مجاز گروه همتا احیاء زندگی

  23. سام گفت:

    با سلام من مصرف متادون دارم روزی ۲۰ میل قرص میخوردم الان چندر روزه نخوردم و دارم ترک میکنم بهم گفتن برای کمتر درد کشیدن قرص ب۲ بخورم الان دو روزه روزی یک عدد ب۲ دو میل میخورم خاستم بدونم من دارم ترک میکنم یا لغزش کردم و این چند روزم که تحمل کردم بی نتیجه شده الان من چکار کنم ب۲ بخورم یا هیچی نخورم و تحمل کنم

    1. mohammad گفت:

      اخ داداش گفتیییی منم همین دردو دارم از 14 سالگی شروع کردم ترمادولو گل حشیشو کیمکایکل و الان 21 سالمه 16 تر کردم 5 ساله دارم متادون میخورم این اخریا روزی 20 میل شد الان دارم ب2 میخورم تقریبا یه هفته اس
      نمیدونم راهش درست یا نه
      بعضیا میگن b2 میکشو مرگ و و و..
      افتادم تو دوراهی نمیدونم انتخاب کنم برای شغلمم نمیتونم متادونو ادامه بدم دکترم هم رفتم و اونم هیچ کاری نکرد ب 2 معرفی کرد
      گفتم بگم شاید یه کمکیم بشه برای شما چون هم درد هستیم
      متادون بد از 7/8 روز خماریش با نسخیش شروع میشه .. تو اون تایم روزی یک عدد بی 2 استفاده کن تا 10 الی 15 روز بدن بهتر میشه اون موقعه نصف مصرف کن تا دوره 40 روزه متادون به اتمام برسه !!!!
      بد از اونم بی دور رو یک چهاروم کن تا پنجاه روز !!!!!
      و دیگه توی دوره پنجاه روزیت دیگه ب-2 استفاده نکن
      متاسفانه متادون میگن تا 8 ماه کسلی‌و خمایزرو بی حالیو داره و بی خوابی
      برای اینکه حالت عادی باشه تو اجتماع قرص پکساید و یا ضد افسردگی هایی ایمن از دارو خونه تحیه کن بد از 50 روزی که سپری کردی
      اگه بتونی دم نوش گیاهی از اعطاری تهیه کنی که چ بهتر
      دوره درمانیتم
      ویتامین زیاد استفاده کن
      عسل
      دمنوش بابونه و غیره
      که هم امین بدنتو بالا میبره هم بی حالی و خسته گی ویتامین سی از بین میبره
      برای خوابتم پوکسایدو روانشناس گفته به من
      چون متادون افسردگی خیلی بدی داره متاسفانه
      انشالله به دردت بخوره و موفق باشی دوست عزیز من

  24. Mohammad گفت:

    سلام. وقت بخیر. اگه میشه لطفا بگین فرق مدت زمان ترک با قرص b2 و بدون مصرف این قرص چقدره. ممنون میشم

  25. یاسر گفت:

    سلام دوستان،من از سال 85مصرف ترامادول دویست داشتم که این اواخر روزی هشت تا دویست میخوردم.ولی با خوردن گاباپنتین ۳۰۰روزی سه عدد و کلردیاز پوکساید۱۰ اونم روزی سه عدد،راحت ترک کردم،گاباپنتین۳۰۰خیلی موثره حتما امتحان کنین

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام خدمت شما کاربر عزیز یاسر
      سپاس از شما بابت بیان تجربه درمانی اما نکته بسیار مهم اینجاست که با توجه به شرایط مصرف و سن و سال مصرف و شرایط جسمی و روانی بیمار نمیتوان یک نسخه درمانی برای همه تجویز کرد. چون شرایط هر شخص متفاوت میباشد. پس بهترین پیشنهاد مشاوره هر فرد بیمار، با مشاورین و متخصصین و اهل فن در خصوص مشخص شدن روش درمانی باشد.
      باز هم به ما سر بزنید و نظر خود را بیان کنید.
      سلامت و پایدار باشید.

  26. امیر گفت:

    سلام دوستان من حدود ۶یا۷ سال میشود که بصورت هفته یکبار شیره یاتریاک مصرف میکردم ولی ازعید ۹۶ مصرفم بصورت همه روزه رسید ولی الآن دوستال میشود بروز سه وعده مصرف میکنم وروز بروز مصرفم زیاد تر میشودچندبارتصمیم گرفتم ترک کنم پس از هربارترک مصرفم بیشتر شد واینکه پیش خونوادم ودوستانم ابروم رفته از کار کردن متنفر شدم ابی اعصاب وپرخاشگر شدم قبل از این لعنتی من ادم خونواده دوستی بودم همه اعضاخونودم برام در حدی مهم بودن که اگه یکی سرش درد میگرفت من قلبم درد میگرفت ول الآن میبینم جلوچشمام خانمم وبچهام از وضعیتم رنج میبرن ولی رو آوردم نمیکنن فقط میگن یه کار کن برگردی بروزا قبل از مصرفت منم خیلی دلم میخار ولی نمیتونم از طرفی هم از کمپ های ترک اعتیاد وهشت دارم میخام توخونه بادارو ترک کنم از شما دوستان که تجربه ترک توخونه دارین یا هرکه هر نوع تجربه داره راهنمایم کنید ممنون میشم من از خودم بابت ایکه الوده با این شدم بشدت متنفر شدم تواین دوسال که گرفتار این شدم خیلی از زندگی عقب افتادم ,,,,,فقط لطفابا راهنمای ها تون کمکم کنید بخاطر خونوادم خداازتون راضی باشد ایشاا….

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما همدرد عزیز کاربر امیر

      وقت بخیر. اول اینکه تبریک بخاطر شهامت و اعلام نیاز به کمک از دیگران برای حل مشکلتون. با توجه به ماهیت بیماری اعتیاد و روند پیشرفت آن دقیقا شما با شرایط گذشته ای که درآن بودید، امروز باید در همین نقطه قرار میگیرفتید که گرفتید.
      ترک 3 مرحله دارد تحمل ، پیشرفت، علایم محرومیت. ترک و مجددا مصرف ، میزان بیشتر از قبل، آن ماده مصرفی را میطلبد، چون به مرور میزان مصرف قبلی جوابگوی میزان خماری ( علائم محرومیت ) امروز نیست. و تکرار این روند شرایط را بحرانی تر و مصرف را بالاتر خواهد برد. با توجه به مدت و میزان مصرف اون هم از نوع شیره و تریاک، پیشنهاد ما به شما جهت ترک مواد مصرفی یا پرهیزکامل ( قطع مصرف ، در منزل یا کمپ) . یا مراجعه به mmt ( متادون درمانی) یا مراجعه به کنگره 60 است.هر روش درمانی برای ترک میتواند درست باشد ، مهم این است که به شما جهت قطع مصرف و پاک ماندن کمک کند.این وبسایت و دیگر دوستان فقط فقط میتوانند در پیشنهاد روش درمانی و حمایت به شما کمک کنند ، ولی در نهایت این شما هستید که تصمیم میگیرید و به آن عمل میکنید. شرایط شما سخت تر و مصرفتون بیشتر خواهد شد اگر این روال ادامه دار باشد. بهتر است زودتر از جایی شروع کنید.
      جهت مشاوره :
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      مشاور و درمانگر اعتیاد

  27. سید یدالله کریمیان سوق گفت:

    من میگم هر ماده مخدری تو جهان بهتر از شربت متادون هست ترک شربت متادون با قرص B2 وکلونودین وقرص خواب آور فقط یک ماه بعدش تمام

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر سید یدالله
      البته نظر شخصی من هم با شما یکی هست و از نظر بنده هم همینطوره اما بهرحال این یک دارو نگه دارنده هستش و باید ختما تحت نظر یک دکتر متخصص و با یک برنامه درمانی کوتاه مدت تمام شود .
      سلامت و پایدار باشید.
      گروه همتا احیاء زندگی مراکز مجاز

      1. محسن گفت:

        مربی شنا،نوازنده ارگ و نی و پیانو ،و صدای عالی،به دلیل سادگی و اغفال دوستان،معتاد،10سال،روزی 2گرم تریاک بافوری می‌کشم.
        سوال: با روحیه شاد و لبخند همیشگی ام به زندگی مجدد و مانند قبل و با نوازندگی و ورزش و تغییر ذهنیت و با دوش آب سرد ،میتوان ترک کرد؟مرسی

  28. سام گفت:

    سلام حدود دوماه شیره مصرف میکردم الان ۳ روزه ترک هستم خیلی بیقراری دارم آیا با ب۲ میشه یکاریش کرد ممنون راهنمایی کنین لطفا

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز.اول اینکه تبریک میگم بابت تصمیم و همت تون برای ترک…با توجه به ماهیت اعتیاد و نوع مصرف شما از نوع شیره تریاک، باید عرض کنم که شرایط ترک شیره نسبت به دیگر موادها ،مقداری متفاوت هست.اینکه بخواهیم به این شکل برای شما دارو تجویز کنیم کاملا اشتباهه.ما مراکز ترک اعتیاد هستیم و بیمار بستری میشه و تحت درمان قرار میگیره.اگر شرایط بستری ندارید بهتره که به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه کنید و حضورا پزشک شمارو ویزیت کنن و نسبت به شرایطتتون دارو تجویز کنن…مصرف خودسرانه b2 بسیار مخرب و اعتیاد اور است…باید صبوری کنید و تحمل…این دوران گذراست و حتما موفق میشید
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاور تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲

  29. ززز گفت:

    سلام شوهرم اعتیاد داره امروز رفته یه مرکز ترک اعتیاد دکتر اونجا بهش قرص ب ۲ داده حالا نگرانم نکنه به این قرص اعتیاد پیدا کنه آخه تو اینترنت خیلی مطالب بدی از این قرص نوشتن تو رو خدا کمکم کنید میترسم

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام و عرض ادب.. امیدواریم که همسرتون در مسیر بهبودی قرار بگیرن و پاک بشن و پاک بمونن….جهت اطلاع شما: همه مراکز مجاز دارای مددیار اعتیاد، مشاور، مددیار خانواده، پزشک، روانشناس و در صورت نیاز روانپزشک هستند… بیمار بعد از پذیرش توسط پزشک ویزیت میشن.. نسبت به مصرف و مدت مصرف و تخریبهای جسمی.. پزشک محترم دارو تجویز میکنن تا از شدت خماری و خطرات احتمالی پیشگیری کنن….قرص B2 داروی شبه تریاک و جهت ترک اعتیاد استفاده میشه.. مصرف خودسرانه این دارو بسیار اعتیاد اور و خطرناک است.. قطعا پزشک همسرتون لازم دونستن برای چند روز اول دارو تجویز کنن.
      جهت اطلاع بیشتر با مشاور سایت تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲

    2. سهیل گفت:

      سلام ززز
      نگران نباشید قرص نوپرونورفین(ب۲) وابستگیش کمتراز متادون و تریاک و شیره و ترامادول….. هست،،اصلا مثبت نیست،بزارین یک الی دوماه مصرف کنه،،من خودم الان تو دوره ی مصرف هستم،چنبارم باهاش گذاشتم کنار،،ظاهرم خراب نمیکنه،حتی لب و گودی چشم و کبودی،نداره،،،،انشاالله که هرکی در عذاب هست ترک کنه،،،امیدمون به خداباشه

  30. shayan گفت:

    سلام من دوماهه ترامادول مصرف میکردم روزی یه نصفه ۲۰۰ میخوام با b2 ترک کنم ….چیکار باید بکنم

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام دوست عزیز… تبریک بخاطر تصمیمتون برای ترک….پیشنهاد ما برای ترک با دارو این است که حتما به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنید و طبق تجویز پزشک تحت درمان با دارو قرار بگیرید.. چون دارو هایی که اسم بردید قوانین و شرایط خاص خودشون را دارن برای ترک… و اگر خود سرانه مصرف بشن بسیار اعتیاد اور و مخرب هستن و احتمال حاد شدن شرایطتون هست…در مراکز ما بیمار بستری میشن و تحت درمان قرار میگرن
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاور سایت تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲

  31. Ebiram گفت:

    من شب دوممه دارم شیره رو ترک میکنم با قرص لایف خیلی درد و حالم بده کمکم کنید لطفا

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز.اول اینکه تبریک میگم بابت تصمیم و همت تون برای ترک…با توجه به ماهیت اعتیاد و نوع مصرف شما از نوع شیره تریاک، باید عرض کنم که شرایط ترک شیره نسبت به دیگر موادها ،مقداری متفاوت هست.اینکه بخواهیم به این شکل برای شما دارو تجویز کنیم کاملا اشتباهه.ما مراکز ترک اعتیاد هستیم و بیمار بستری میشه و تحت درمان قرار میگیره.اگر شرایط بستری ندارید بهتره که به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه کنید و حضورا پزشک شمارو ویزیت کنن و نسبت به شرایطتتون دارو تجویز کنن…باید صبوری کنید و تحمل…این دوران گذراست و حتما موفق میشید
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاور ما تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲

    2. محمود گفت:

      این قرص خیلی عالیه چند نفر رو دیدم راحت باهاش ترک کردن اولیش خودم.حتما دوز مصرفی بالا بوده قرص لایف کم استفاده کردی وگرنه این قرص معرکه است.

    3. احمد گفت:

      این قرص خیلی عالیه چند نفر رو دیدم راحت باهاش ترک کردن اولیش خودم.حتما دوز مصرفی بالا بوده قرص لایف کم استفاده کردی وگرنه این قرص معرکه است.

  32. شروین گفت:

    سلام و عرض ادب
    من زیر نظر پزشک متخصص دارم ترک میکنم. من مصرفم شیره تریاک بوده و دکتر برام b2 تجویز کرده ولی هرکاری میکنم نمیتونم برم رو این قرص. دو فته است تلاش میکنم نمیشه. دکتر گفت ۱۲ مصرف شیره رو قطع کمچن و بعد از ۱۲ ساعت از آخرین مصرف شیره، بی دو رو شروع کن ولی هرکاری میکنم قرص بی دو بشدت خمارم میکنه انقدر که غیر قابل تحمله و فشارم میفته و مجبور میشم مجدد شیره مصرف کنم
    چطوری باید بی دو رو شروع کرد؟؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر شروین
      با عرض پوزش بدلیل دیر پاسخگویی ما . اما با توجه به سوال شما فردا پاسخ در همین قسمت به شما داده خواهد شد.
      با تشکر از شکیبایی شما کاربر گرامی.

  33. علی گفت:

    سلام من داداشم قرض ترمادول مصرف میکنه ب رفتیم پیش دکتر قرض b2مصرف میکنه بعد درزشو برده با ایا این دارو اعتیاد اوره

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام وقت بخیر خدمت شما کاربر علی
      با توجه به پیام اگر تحت نظر دکتر متخصص درمانگر اعتیاد اقدام شده جای نگرانی نیست چراکه برنامه درمانی حتما باید بصورت کوتاه مدت باشد – بصورت درازمدت همین قرص ب2 هم میتواند اعتیاد شدید داشته باشد.
      جهت مشاوره تلفنی حتما با ما در تماس باشید .
      ۰۹۱۲۰۱۴۰۸۸۲
      پایدار و سلامت باشید.
      مراکز مجاز گروه همتا احیاء زندگی

  34. ناشناس گفت:

    سلام به همگی دوستان من الان 5 ساله تریاک میخورم و الان میخوام ترک کنم با چه قرصی ترک کنم بهتره بعضی دوستان میگن متادون مصرف نکنم عوارض خیلی داره میترسم کسی از خانوادم خبر نداره نمیدونم چکار کنم بخدا کمکم کنید دوتا بچه دارم بخدا دیگه بریدم شمارم هم میزارم کسی خواست بهم مشرت بده ممنون میشم 099174*****

    1. hamta-rahai گفت:

      درود خدمت شما کاربر ناشناس
      همدرد عزیز تبریک میگم بابت تصمیم برای درمان ترک اعتیاد با توجه به شرایطی که در پیام بیان کردید پیشنهاد اینکه اول شما حتما جهت یک برنامه درمانی مناسب با مشاوره تلفنی و حضوری اقدام کنید و از درمان خودسرانه مصرف قرص یا شربت پرهیز کنید. بزودی به شما پیام داده خواهد شد جهت هماهنگی پس نگران نباشد ما کنار شما جهت درمان خواهیم بود.
      سلامت و پایدار باشید.
      گروه درمانی مراکز مجاز همتا احیاء زندگی

  35. محمدحنیف گفت:

    سلام داداش خسته نباشید من الان سه ماهه متادون رو با تریاک گذاشتم کنار الانم فقط میخوام بدونم بیام مرکز ترک اعتیاد چند روز طول میکشه و بعد از دوره ترک داخل مرکز نمیخوام دیگه هیچ دارو جایگزینی مصرف کنم…لطفا همینجا توضیح بدید خواهش میکنم

    1. hamta-rahai گفت:

      درود خدمت شما کاربر محمدحنیف
      با توجه به پیام شما ، فردا تیم مشاورین در همینجا پاسخ شما را جهت برنامه درمانی بهتر خواهند داد.
      پایدار و سلامت باشید.
      گروه مراکز مجاز همتا احیاء زندگی

  36. Sepehr گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من 3 سال قرص متادون 40 مصرف میکردم، 2 عدد تو سه نوبت ظهر، شب و دم صبح…
    بعد از مدتی تصمیم به ترک گرفتم
    مصرف متادون رو از 40 میلی گرم به متادون 10 اوردم
    بعد به مدت 22 روز تریاک مصرف کردم ، جوری که 6 روز اول اصلا تریاک نعشم نمیکرد
    بعد از 20 روز تریاک دیگه حالم رو جا میورد
    الان 5 روزه که قرص بی2 مصرف میکنم
    2 روز اول خیلی درد شدیدی داشتم
    هی بعد از مرور زمان بهتر شدم
    قرص بی2 رو اول از 3تا قرص شروع کردم
    الان ظهر یک چهارم میخورم شب قبل خواب هم یک چهارم
    زمانی ام که میخورم پاهام یخ میکنه دستام عرق میکنه
    تو سرم هم احساس گیجی میکنم…
    حالا نمیدونم باید چیکار کنم. نمیدونم باید چند روز بخورم
    صبح از خواب که هم بیدار میشم خماری رو دارم
    ممنون میشم کمکم کنید
    با سپاس

  37. علی نور گفت:

    سلام وقتتون بخیر… من سه سال هست که هر روز یک عدد قرص متادون 5 مصرف میکنم. امروز به مرکزی برای مشاوره و راهنمایی رفتم.. جدا از رفتار تحقیر آمیز و عجیبشون گفتن باید یک ماه قرص b2 مصرف کنم البته زیر نظر خودشون.. اما نگرانیم اینه که به مصرف b2 عادت کنم.. میخواستم بپرسم راه دیگه ای به جز تغییر مخدر از متادون به b2 پیشنهاد نمیکنید با توجه به دوز پایین مصرف بنده؟

    1. hamta-rahai گفت:

      درود خدمت شما کاربر علی نور
      همدرد عزیز تمایل برای ترک اعتیاد کامل و یک پاکی باکیفیت بدون هیچگونه وابستگی برای شما آرزو میکنم و در مورد تحقیر اون مرکز در حین مشاوره در اصل خودشون زیر سوال بردن – پس خود را درگیر این مسائل نکنید ما کنار شما هستیم .
      سعی کنید به یک مرکز باکیفیت مراجعه کنید و حداقل یک دوره درمانی زیر نظر دکتر متخصص بصورت یکماه و دوره کوتاه مدت تمامی وابستگی ها را کنار بگزارید و به یک پاکی با کیفیت و مطلوب دار برسید از خود درمانی و استفاده از تجربیات دیگران پرهیز کنید.
      با ما حتما تماس بگیرید و یا در واتساپ برای ما پیام بگزارید جهت اطلاع بیشتر و هماهنگی 09120140882
      پایدار و سلامت باشید.
      گروه مراکز مجاز همتا احیاء زندگی

  38. Sepehr گفت:

    سلام و درود
    من روزی 3تا متادون 40 مصرف میکردم
    بعد الان بعد از درد شدید قرص بی 2 میخورم
    7 روز داره میگزره هنوزم درد رو تو پاهام احساس میکنم
    صبح یک چهارم میخورم، ظهر هم یک چهارم میخورم
    شب هم یک چهارم
    اعتیاد بهش پیدا نمیکنم
    تا چند روز باید بخورم؟
    لطفاً کمک کنید
    با سپاس

  39. javad گفت:

    سلام
    اینقدر کمپ پیشنهاد ندین 95%کمپ ها که وارد میشی انگارپادگانه حرف بزنی باشلنگ با چوب میزنن.غذای مطلوب نمیدن بابا طرف وقتی میره کمپ یعنی مریضه. آخه چرا میزنین. چرا دعوا درگیری.بهداشت اصلا رعایت نمیشه و هیچی بهداشتی نیست طرف از درد داره میمیره میگه قرص میخوام میگه تا 3روز اول شب ها قرص میدیم. مشکل بسیار بزرگ کمپ میدونی چیه همش صحبت مواد هست خریدش هست فروشش هست کشیدنش برای همین همه لغزش میکنن. این حقیقته تجربه نیست.

    1. خانواده گفت:

      سلام آقا جواد اولا این یک سایت درمانی هستش و چندین مدل درمان پیشنهاد میده
      و تمامی آنها مراکز مجاز هستن.
      اینکه شما تو کمپهای بی کیفیت و یا غیر مجاز بخاطر کمتر خرج کردن خانواده رفتی دلیل نمیشه مراکزها و کمپها رو بخوای جمع ببندی ….
      خلاصه خودتم باعث بروز یسری از مشکلات برای خانوادت بودی که نتونه تو رو تحمل کنهکه دست آخر یه نفسی هم که بخوان بکشن مجبوراا امثال شماها رو ببرن تو اینجور جاها —
      قبل از توهین کردن یه نگاهی به خودت و عملکردت بنداز اونوقت بیا این نطق بزن..
      به اندازه کافی ما خانواده ها از دست شماها دیوانه شدیم اگه ترس از خدا نبود من یکی سم داده بودم که بکشمش –
      ادمین جون مادرت این جواب منو بذار
      مرسی

      1. چشم_آبی گفت:

        اتفاقا درست میگن متاسفانه ۹۰ درصد کمپها غیر اصولی و ترک یابویی دارند. خیلی کم کمپ استاندارد و قانونی داریم

      2. رهگذر گفت:

        سلام . یه نظر من با اخلاقی که شما دارید هرکسی اطراف شما باشه ب سمت اعتیاد کشیده میشه و با وجود شما هیچوقت رهایی رو تجربه نمیکنه…
        اون اقا جواد کاملا در اشتباه هست و من جوابش رو میدم ولی شما کلا خطرناک هستی برا عزیزانی ک قصد بهبودی دارن

  40. توفان گفت:

    سلام خدمت دوستان اولا شما که میگین چند ماه و چند ساله شیره تریاک یا خود تریاک یا متادون مصرف کردین نمیدونم بدنتون چجور بدنی هست وگرنه خدا شاهد بنده دو روز بعد اخرین مصرف متادون و دو روز بعد مصرف شیره یک عدد قرص ب ۲ خوردم یعنی مرگ رو به چشم خودم دیدم حالا شما میگین بعد مصرف متادون شیره دوتا قرص ب۲ خوردیم کمی پامون درد کرده به امام حسین شانس بزرگی اوردین الان زنده هستین قرص متادون اصلا با قرص ب ۲ تداخل دارن به جون دخترم من بلای سرم امد چجوری بگم یعنی وسیت کردم بعد مرگم چه برام بکنن نکنید قرص ب۲ باید ۷۲ ساعت بعد اخرین مصرفتون بزاری زیر زبون اونم یک چهارم اینو گفتم واسه اونایی که حرف داداشمون رو گوش نمیکنن شما فکر میکند یه دونه قرص کوچلو اونم خانواده خودشون راضی هستن جلو چشمشان میخورم نشه هم میشم لبنیات هم میتونم بخورم …..خانواده شما خبر ندارن این یک قرص کوچلو مثل بمب هستی یهوی منفجر بشه چه خرابی به جا میزاره اونا فکر میکنن میگن خدا شکر بچم ن همسرمون دیگه هر روز تو خونه هست مرتبه جلو چشم خانواده مثل قبلا سرمون بالاست دیگه شبها زود میاد خونه از رفیقهاش که مصرف تریاک که چند نفری پای منقل بودن فاصله گرفته واسا اونها اولاش خیلی خوبی احترامت دوباره میگیرن ولی کم کم همین کوچلو مصرفش بالا میره اعصاب خرابیش مثل مواد مخدرهای بالا مثل شیشه میشه خواب نداری همش عرق سرد هم فکرت اینه چجوری از دست این خلاص بشی حالا کی بیاد اینو درست کنه خماریش چند برابر شیره و متادون…هست بی قراریش که من دیدم دشمنتون نبینه من با یه موتور هرجا میرفتم ارام قرار نداشتم حتا دوبار برگردی سر شیره و متادون بدنتون جواب نمیده تو شرایطی هم نیستی بگم کم کم دزش بیاری پایین خداشاهده من رنجی کشیدم کفر نشه امام حسین تو ده روز قبل عاشورا نکشیدبه شرفم طاقت نیاوردم صد تا قرص الپرازرام چیه ماله خوابه خوردم چشم باز کردم بیست سه روز بعد تو ای سی یو تو کما بودم اینو گفتم سمت قرص ب۲ نرید بهترین روش کمپ هست همین روش استادمون چون اونجا هم بدن هم روح ادم معتادم درمان میشه یعنی زمانی پاک میشی به نظر من بتونی دو دوره تو کمپ بمونی بهتره چون دوره اول فوق دیپلم و دوره دوم لینسانس پاکیتو گرفتی برگشتی باید با حرفها و روشها که یاد گرفتی زندگیتو ادامه بدی به ولا نفس بعد این مدت لذت میبری انگار تازه متولد شودی اصلا همه جایی شهر براتون تازگی داره خانوادت میبینی دوس داری هرجا میری بهات باشن خدا نکنه کسی موقعه مصرف عزیزی که زجرش داده رو از دست داده باشه چون پشیمانیش خیلی سخته ولی مطمئن باش روح اون خوشحاله تو پاک شدی خدا کنه اینجوری نباشه همتون با پاکی روحی جسمی برگردی کنار خانواده من شکست عشقی خوردم واسه خاطر اون خودمو خراب کردم ولی الان زن بچه دارم از صفر شرو کردم به ولا اون دختر با خانوادش ارشون اینه من دامادشون باشم خدا کنه تمام همدردهای من پاک بشن به ولله جز این ب ۲ لعنی حالا من شاید بدنم اینجوری باشه ولی طرفش نرید جون هرکی دوس دارین کوچک شما اگه غلط املایی داشتم ببخشی چون یاد اون روزها افتادم که مثل شما تو اینترنت برا ترک دنبال راهی بودم و یاد اون هم درد چشمام پره اشک شود نمیودنم خوشحال باشم‌یا غمگین بزاری کنار حتا اگه واسه یه روز شوده مثل رفیقم که حکمش اعدام بود ولی تو زندان دوستام گفتن بادرد مواد ترک کرد گفت میخوام مادرم با دو غم تنها نزارم بزار ارزوش که پاکی منه براورده کنم خدا شاهد مطمئن بود اعدام میشه چند ماه دیگه با نه ماه ده روز پاکی اعدام شود روحش شاد

    1. وحید گفت:

      داداش نعشه ای اینقدر نوشتی خخ

  41. f.m گفت:

    همسر من دو سال مصرف متادون روزی یک عدد قرص 20داشته و چندروزه که اونو به 10رسونده
    الان که به مطب پزشک مراجعه کردیم برای ترک متادون، درمانی با روش استفاده بی 2 و سم زدایی یک ماهه رو معرفی کردن بهمون
    حالا من نگرانم که خود این بی 2 اعتیاد اور بشه
    و بعد از ترک متادون ایشون به بی2 اعتیاد پیدا کنه و یا اینکه موقع کنار گذاشتن بی 2هم عذاب و درد بکشه
    میخوام بدونم ایا این کارو بکنیم و بی2 جایگزین کنه یا اینکه کم کم دوز متادون و بیاره پایین تا ترکش گنه؟

    1. hamta-rahai گفت:

      درود کاربر گرامی f.m
      با توجه به محتوا پیام شما ما متوجه سن و سال و شرایط جسمی بیمار نداریم که بشود راهنمایی کرد . اما بهتره که با همان متادون اما نه درمان خودسرانه بلکه یک برنامه کوتاه مدت درمانی تحت نظر پزشک متخصص ، ترک کامل داشته باشند چراکه جایگزین با توجه به شرایط بیمار مصرف ب2 برای ترک متادون ماهییت درمان اعتیاد ندارد بلکه مجددا شکل اعتیاد آن تغییر کرده ، که حتی برای ب2 هم مجددا یک دوره درمانی هم برای ترک قرص ب2 لازم میباشد. با توجه نمونه مشاهداتی که ما در مراکز (کمپ ) بستری هستند. اگر شرایط بستری در کمپ را دارند برای درمان اقدام کنند و اگر ندارند به یک کلینیک مجاز و با تجربه درمانی و آموزشی مراجعه کنند.
      سلامت و پایدار باشید.

  42. رضا گفت:

    سلام و عرض ادب
    من سالهاست ترياك مصرف ميكنم ديگه خسته شدم ميخوام ترك كنم كمپ و كيلينيك و اين جور جاها رو نميتونم بخاطر شغلم برم الان كه داشتيم مصرف ميكرديم بهم قرص b2 رو پيشنهاد كردن، خدا خيرتون بده از تجربياتتون بگيد كمك كنيد فردا ميخوام برم قرص رو تهيه كنم خسته شدم خداييش

  43. یاس گفت:

    سلام. وقت همگی بخیر. میخواستم ببینم اینجا کسی جایی رو در تهران برای ترک قرص میشناسه؟
    خیلی گشتم جایی رو پیدا نکردم.
    بیشتر دنبال جایی هستم که با جلسات گروهی اینکارو انجام میدن نه با بستری.
    ممنونم میشم اگه میدونید بهم بگید🍀

  44. چشم آبی گفت:

    دوستان چرا اینقدر از اعتیاد غول میسازید. جواب مشگلتون تو خود اعتیاد.هست.ی راهنمایی کنم دوست عزیزی که روزی ۳گرم مثال تریاک میکشی از اولش ۳گرم کشیدی ،خیر.یه دود ی دود رسیده به ۳گرم. بهترین راه ترک چه تریاک چ شیره و چه ب۲ اصطلاحا تیپربندی مواد یا کم کردن ترجیحی مواد .طبیعت،بدن انسان و هر جانداری هر ۲۱ روز سلولها نو میشوند.کافیه از مقدار دوز مصرفیتون هر ۲۱ روز یک پنجم کم کنید. برعکس شروع ،ی معتاد روز اول ی دود میزنه روز دوم دو تا تا میرسه ب گرم کشیدن.حالا برای ترکش برعکسش کنید این چرخه رو. من الان ۱۸ سال پاکی دارم.برای نگهداری و عدم برگشت سعی کنید گرمیجات زیاد بخورید.و ایمپلنت نالترکسون هم عالیه….با آرزوی پاکی برای همه عزیزان

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما کاربر چشم آبی

  45. امیر گفت:

    سلام
    من چهار ساله خارج کشورم و بعضی اوقات تریاک ودر غیر اینصورت حتما بی دو استفاده میکنم الان ۳ ماهه فقط قرص میخورم و تریاک رو ترک کردم قرص رو رسوندم به یک چهارم ولی خیلی ترک کاملش خیلی سخته ۵۲ سالمه و ناراحتی قلبی هم دارم (استند و فشار خون ) پیشنهادتون چیه ؟

  46. علی گفت:

    من رسوندمش به یک هشتم، بعد باورتون نمیشه یروز یادم رفت بخورم. فرداش دیدم هیچیم نشد. منم دیگه نخوردم. درد و خماری هم نداشتم. فقظ خوابم کم شدع

  47. بی نام گفت:

    سلام و خسته نباشید من چند مدتی بود که شیره مصرف میکردم وچند مدتی هست متادون جایگزین آن کردم والان از مصرفش خسته شدم قبلا ترک برام خیلی راحت بود بدون هیچ داروی ترک میکردم در حال حاضر اخیرا چند باری خواستم ترک کنم موفق نشدم خواهشن کمک کنید میخوام بدون رفتن به مراکز ترک اعتیاد ترک کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  48. وحید گفت:

    سلام من چند ساله روزی یک چهارم بی دو مصرف میکنم بعد یکهو گذاشتم کنار
    الان ۹۰ روزه پاکم اما هنوز درد شدید دارم
    همچین چیزی رو کسی تا حالا تجربه داشته؟
    دیگه خسته شدم از درد همون مصرف بهتر بود

  49. رضا گفت:

    من امشب تمام سوال ها و جواب ها رو خوندم و به جرات میگم در همه عمرم اینقدر منطقی و یجورایی آرامش دهنده و کاملا درست از شنونده در مقابل سوال یک معتاد نشنیدم واقعا اطلاعاتتون کامل و درست…

  50. رضا گفت:

    من امشب تمام سوال ها و جواب ها رو خوندم و به جرات میگم در همه عمرم اینقدر منطقی و یجورایی آرامش دهنده و کاملا درست از شنونده در مقابل سوال یک معتاد نشنیدم واقعا اطلاعاتتون کامل و درسته خوش بحال اونکه گوش کنه و بتونه استفاده کنه..

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما کاربر گرامی رضا.
      باز هم به این سایت سر بزنید.
      پایدار و سلامت باشید.
      گروه مراکز مجاز همتا احیاء زندگی

  51. داوود گفت:

    سلام دوست عزیز اگر ده روز بیشتر مصرف نکردی ب۲ را اول کم کن بعد چند روز دیگه نخور خماری زیاد نداره

  52. سهیل گفت:

    درودبر سینه سوخته های بامعرفت
    بنده حدوددوسال شیره مصرف میکردم،الانم به خواست خداوندگیتی گذاشتمش کنار،،فعلااوردمش به نصفی ب۲،،فقطو فقط بعضی اوقات عرقم میزنه،و وسوسه میشم،،،مامیتونیم،،هیچوقت نبازید،،بخدا عمرمون رفت،ماها بهترین تیپ رو داشتیم و داریم،،واسه چی خودمونو داغون کنیم که هر آشغالی برامون زبون داشته باشه،،یه ساعت باخدات حرف بزن بخودش قسم کمکمون میکنه،،،شعار ما(خدا بزرگه،،،و فقط برای امروز)
    مولا علی نگهدار هممون✋

  53. Deli گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوبتون
    من نامزدم 22 سالشه و ۳ماه بعد آشنایی و عقدمون رفته سربازی چندین بار وقتی ک بیرون بودیم با یه عذرخواهی دور شده و دوبار دیدم که یک قرصی رو سریع تو دهان گذاشته و برگشته پیشم و وقتیم پرسیدم گفته هیچی نبوده فقد ی قرص سردرد بوده(ک من حس میکنم b2بوده)..هرازگاهی عرق سرد رو پیشونیش میشینه و گاهی وقتا هم بسیار سرفه میکنه ..دلیلش رو هم ک میپرسم میگه مشکل ریه هست و هرچقدرم بهش میگم برو دکتر نمیره میگه عادت ب مصرف قرص ندارم و ازین حرفا
    کم اشتها شده و بعضی وقتا وقتی میاد مرخصی تا صبح بیداره و میگه خابم نمیبره
    اونجوریم که فهمیدم زمان مجردیش نزدیک یکسال هروئین مصرف کرده ولی هربار ک سوال میکنم انکار میکنه و کلا ازینک من بفهمم واقعا ترس داره ک بفهمم و جدا بشم ازش چون خیلی حساسم رو اعتیاد..دوستان هم خدمتیش هم قرص b2مصرف میکنن و من میترسم نکنه تحت تاثیر اونا بخاد قرص بخوره و بعد ها مشکل ساز بشه حتی خانوادش هم ازین علائمش خبر ندارن ک تنگی نفس میگیره و اینها..لطفا کمک کنید که چطور بفهمم قرص مصرف میکنه یا خیر؟یا اصلا چیکار باید کنم اگه مصرف میکرد.الان با خوندن تمام کامنت ها و عوارضش ترس افتاده تو دلم چون بسیاری از علائم مصرف قرص رو داره…کمکم کنید لطفا

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما کاربر Deli
      با توجه به متن پیام شما و مشاهداتی که داشتید نشان دهنده فرد بیمار به اعتیاد هست و با عرض پوزش ایشون مصرف کننده هستن و با توجه به تصمیم مهم زندگی شما در رابطه با ازدواج مطرح هست بهترین پیشنهاد ما برای شما حتما رفتن به یک مشاوره تخصصی خانواده در جهت تصمیمات قطعی درمان و یا مسیر زندگی با فرد مذکور داشته باشید. ( پس حتما نکات مشاوره با اهل فن و با تجربه بسیار مهم میباشد )
      با تشکر از پیام شما.
      مراکز مجاز گروه همتا احیاء زندگی

  54. علی گفت:

    برو داروخانه یه دوتا بسته قرص َکلونیدین بگیر تا چهار روز روزی سه وعده هر وعده یک عدد قرص بده بهش. بعد سه چهار روز .روزی دو وعده بده بهش بعد هفت روزم قطعش کن خوب میشه..این قرص که بهتون گفتم خودش اعتیاد آور نیست

  55. روح الله زیار گفت:

    سلام روز بخیر
    من برادرم شیشه مصرف می کنه لطفا به خاطر کرونا دکتر ویزیت تلفنی هم می کنه ودارو که ایشون تجوز می کنه بی زحمت پست می کنید هزینه هم رو چشمم خودم میریزم به حساب مرکز تون اگر انجام بدید دعای من وخانواده پشت سرتون هست تا زمانی که نفس می کشیم چون داره خودش رو از بین میبره خیلی بچه خوبی هست اما گرفتار شده چون خودش ازم تقاظ کرده که می خواد ترک کنه من مزاحمتون شدم سن برادرم 36سال هست من مشتاقانه منتظره جوابتون خستم یک دنیا ممنون وسپاسگذارم که هستیدو کمک می کنید به ترک این جوان‌ها خدا به حق این روز عزیز که اربعين هست خیر وسلامتی بهتون بده 🙏🙏🙏

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما کاربر گرامی زیار
      درمان بصورت پرهیز مدار میباشد و پیشنهاد ما برای برادر شما با توجه به مصرف در یک مرکز کمپ و یا کلینیک مجاز بستری شده و درمان شروع شود.
      سلامت و پایدار باشید.
      مراکز مجاز گروه همتا احیاء زندگی

  56. ناجی صادقی گفت:

    سلام کاکام، میتونی کمکم کنی؟

  57. ناجی صادقی گفت:

    سلام کاکام، میتونی کمکم کنی؟ گیر کردم

  58. پرهام گفت:

    سلام.من ی ساله و نیمه شیره مصرف میکنم. اوایل قبل از این یک ساله و نیم.تریاک مصرف میکردم اما تفننی .الان شیش ماهه سه وعده شیره میخورم بخاطر نبود وقت مصرف مجبور به خوردن شدم.الان چهرم خیلی داغون شده خدا شاهده دارم میمیرم از عذاب وجدان هیچکس خبر نداره چیکار کنم . خیلی دوست دارم ترک کنم نمیتونم.دوستم معتاد به شیره هست اون میگه اگه ترک کنی میمیری.خدا شاهده از مردن نمیترسم از این میترسم که همه بفهمند از اعتیاد مردم.نمیتونم برم کمپ از ابرومون میترسم.تورو خدا کمکم کنین

  59. مرتضی امامی گفت:

    سلام ب دوستان عزیز، من نظر شخصیم رو عرض میکنم، کسانی که مواد اعتیادآور مصرف میکنن، یا میخوان ترک بکنن فقط، یا واقعا میخوان ترک بکنن، این دو مورد ظاهرا شبیه ب همه،ولی ی دنیا تفاوت داره،اگه کسی بخواد واقعا ترک بکنه، باید هر روز دوز مصرفش رو کم بکنه، تا حدی ک دیگه اون مواد براش دیو دوسر نباشه و خیلی راحت اون آخرش رو هم بزاره کنار، این ی پروسه هست که باید تا آخر طی بشه،برای همین عرض کردم که واقعا تصمیم ب ترک هست یا نه، بنظرم فاحش ترین اشتباه از ی مواد ی مواد دیگه رو آوردنه، تو با هر موادی آلوده شدی با همون مواد تو یه پروسه و زمان مشخص کمش کن و در نهایت کلکش رو بکن.

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام و عرض ادب به کاربر عزیز مرتضی
      ممنونم از به اشتراک گذاشتن تجربه و ارائه نظرتون نسبت به ترک اعتیاد
      لازم به ذکر است که عنوان کنم ، هر روشی که باعث بشه شما در مسیری ، سالم و موفق باشید ، قطعا اون روش درسته.
      اما باید جهت ترک اعتیاد خیلی از موارد در نظر گرفته بشه، اگر این مهم اهمیتی نداشت مسلما روشهای مختلف ترک اعتیاد ابداع نمیشد. هرچند در کنار تمامی روشهای اصولی و علمی برنامه ریزی شده ، روشهای سنتی یا به اصطلاح من دراوردی هم وجود داره که بعضا موفقیت آمیز هم بوده.
      ساده ترین مثال در خصوص عرایض بنده اینه که هر پیچی ، مهره خاص خودش رو داره.

      مراکز مجاز همتا احیای زندگی
      مشاور و درمانگر مرتضی صباحی

  60. طاهره سلطانی گفت:

    اولین قرص ب2 چقدر طول می کشه اثر کنه و علائم رو از بین ببره

    1. hamta-rahai گفت:

      سلام و درود بر کاربر گرامی خانم سلطانی
      سوالتون بسیار کلی بود.اما باید عرض کنم که b2 یا بوپرنورفین2 جزء داروهای نگهدارنده هستند و برای ترک اعتیاد استفاده میشه.و جهت استفاده از این روش ، حتما حتما باید تحت نظر پزشک متخصص انجام بشه. در این مهم ، ماده مصرفی، میزان مصرف ، و مدت زمان مصرف قطعا در نظر گرفته میشه. این قرص به عبارتی دومنظوره است ، اگر در حالت نشعگی مصرف بشه فرد رو خمار و اگر در حالت خماری مصرف بشه شرایط رفع خماری رو ایجاد میکنه. مصرف همزمان این قرص با متادون بسیار بسیار خطرناک است.مصرف خودسرانه نیز فرد رو همانند دیگر موادها دچار وابستگی شدید میکنه و ترک قرص ب 2 دوران خماری و شرایط خاص خودش رو دارد…معمولا برای ترک اعتیاد در یکی دو روز اول با یک قرص شروع میکنند تا میزان تاثیر گذاری و دوز مصرف در یک روز مشخص بشه.مصرف این قرص بصورت زیر زبانی است و معمولا اثرات آن اگر میزان مصرف قرص درست باشد از 15 تا 20 دقیقه تاثیر گذار خواهد بود.. امیدوارم که جواب شما در این توضیحات مختصر بوده باشه.

      گروه همتا احیاء زندگی
      مشاور و درمانگر اعتیاد صباحی

  61. محمد گفت:

    لطفا کامل بخونید
    من هفده سال سابقه مصرفو بیشتر از ده بار سابقه ترک دارم. بعد از پنج سال مصرفمتادون با روزی پنج عدد قرص چهل ترککردم. اول از همه با کمک قرص گاباپنتین مصرف رو توی دو هفته به روزی یک قرص چهل رسوندم. بعد از اون با کمک قرص خواب، گاباپنتین و ناپروکسن گذاشتم گنار. مدام مایعات مصرف کردم، قهوه خیلی کمک می کنه. سرگرم شدن و دوش آب سرد فراموش نشه. ولی بدونید اینها همه و همه کمک کنندست. نود درصد اراده خودتونه و بس. تا یک ماه وسوسه ای ندارید بعد از اون دوباره وسوسه میاد سراغتون که اطرافیان و اراده خودتون خیلی تاثیر گذاره.
    بهانه هارو کنار بگذارید و همین امروز شروع کنید. بهترین راه کم کردن تدریجیه

  62. جواد فهیمی گفت:

    با عرض سلام متادون مصرف میکردم الان ۹ روزه مصرف ندارم ولی شبها خواب ندارم از درد بی حوصله و…. دعاگو میشم اگه راهنماییم کنین 🙏

  63. ممد گفت:

    سلام میخواستم بپرسم ک چطوری میتونم هرویینو با ب۲ ترک کنم من هر وقت که ب۲ میخورم خماریم شدید تر میشه لطف میکنی نحوه استفادشو بهم بگید ..ممنون

  64. میثم گفت:

    با سلام بنده نزدیک هشت ساله درگیر متادون هستم عزیزان بخددا اگه علائم ترک تریاک فوقش ده روز باشه علائم متادون بالای دو ماه خماری بادرصد وحشتناک تا ریش ریش شدن استخواناتون میره چطور نمیبینید خیلیا دارن هرویین مصرف میکنن تا فقط جلوی ترک متادون اونم بعذ چهارروز رو بگبرن سراغ این متادون نرین ک همه ملت میدونن وحشتناک ترین و طولانی ترین خماری ب ترتیب متاادون.. ب۲… شربت تریاکه لاین عوض نکنین با سرنگ سه روزی نیم سیسی کم کنبن

  65. Sina گفت:

    سلام
    به امید روزی که هیچ انسان معتادی وجود نداشته باشه
    من از سال ۷۸ ۷۹ توی سن ۱۵ سالگی شروع به مصرف مواد کردم و جالب اینه که مقصرش پدرم شد
    منو گذاشت پیش شخصی که کار کنم
    دیدم اعتیاد داره اومدم خونه گفتم نمیرم سرکار با کتک دوباره برد گذاشت همونجا
    یکسال گذشت و من کاملا معتاد و اجبار به مصرف شدم و پدرم وقتی متوجه شد باز یه دعوا و کتک و از اون شخص در اومدم و تازه حرف حرف یکسال پیش من شد و رفتم آموزشگاه
    اما چه فایده یه بچه ۱۶ ساله بدون هیچ آگاهی با فشار خماری
    چند تا دوست پیدا کرده بودم و مصرف مصرف مصرف
    موقع خدمت سربازیم شد رفتم اونجا مصرف و کم کرده بودم
    برگشتم دونفر از همبازیام کراکی شده بودن و فوت شدن
    با فاصله یکی دوسال
    مصرف من اما روی تریاک و شیره موند
    الان حدود ۲۲ساله که مصرف کننده هستم
    قطع کردم مصرفم رو اما باز زدم
    بهترین راه ترک هم فقط اینه که کم کنی مصرف خودت رو بعد توی پایین ترین دوز ترک کنی
    B۲ ومتادون بدتر از تریاک و شیره است خیلی بدتر
    آدمو روانی میکنه
    به امید روزی که پاک بشیم همگی

  66. علی گفت:

    سلام داداشای من عزیزای من به هرچی میپرستین موادبکشین اماسمت قرص ب۲نرین من به اسم ترک ب۲ خوردم اماالان ۵ ساله میگزره ترک ب۲ خیلی خطرناکه اونی که ۱ماه ویه ۱سال ب۲ خورده معنی این چیزارونمیدونه ب۲اگه به یک چهارم هم برسونید باز حداقل ۱ماه خماری داره نکنین توروخدا برین مث یه مرد بخوابین کمپ ترک کنیند اما ب۲نخورین

    1. hamta-rahai گفت:

      درود بر شما کاربر علی

  67. ali گفت:

    درود به همه دوستانی که میخوان ترک کنند،من اعتیاد و با ب۲ کنار گذاشتم،ب۲ بهترین گزینه اس، من با خوندن کتاب و مطالعه و کمترین هزینه ترک کردم،فقط باید بخواین ترک کنید،همت میخواد،دمتون گرم

  68. بلوچ گفت:

    سلام _ من تقریبا ۳ سالی هست که هر روز شیره مصرف میکردم و الان از ۳ روز هست که ترک کردم و خدارو شکر مخ مخه ندارم که به مصرف دوباره فکر کنم‌/ ولی یکم پا درد و اسهال اذیتم میکنه که نمیتونم از خونه برم بیرون _ این اسهال تا چند روز ماندگاره ؟ در ضمن نمیخوام داروی خیلی خاصی استفاده کنم ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید

  69. پژمان گفت:

    دوستان عزیز لطفا دیگران رو هم گمراه نکنید. بنده به عنوان کسی که ترک کرده دارم میگم. مصرف من شیره بود به صورت خوراکی. حالا دوز مصرفی چقدر بوده؟ فک میکنید روزی 2 بس یا 3 بس؟
    من شیره رو خودم درست میکردم. هفته ای 200 گرم میخوردم. یعنی در طول تایمی که بیدار بودم نیم ساعت خماری نکشیدم و دائم مثل تخمه توی جیبم مینداختم بالا. خدا میدونه دارم تایپ میکنم اینارو یاد اون موقع افتادم بغض کردم. چون همه میدونیم چه دلتنگی هایی توی اعتیاد سراغ آدم میاد.
    بگذریم پس دوز مصرفی من انداره 4 نفر تزریقی بوده
    دنبال روش ترک کردن افتادم. تا با قرص ب 2 آشنا شدم. البته باید بهتون بسازه. خلاصه باورتون نمیشه توی 2 هفته ترک کردم. به روش تدریجی. با این دوز سنگین من نصف قرص میزاشتم کاملا نرمال بودم. 1 چهارم رو 4 روز استفاده کردم بعدش خداشاهده قطع کردم بدون هیچ دردی.
    اونایی میگن ترک نمیشه نکنید چون نمی‌خوان ترک کنن همش حرفه. دارن باهاش حال میکنن
    موفق باشید

    1. جواداکبرب گفت:

      دقیقا قرص b2باید به اصطلاح به بدن بیفته روبعضیا جواب نمیده سیستم بدن ها متفاوته روبعضیا عالی جوتب میده بنده هم روزی میانگین ۵ گرم مصرف شیره وتریاک داشتم با روزی نصف قرصb2که اونم دووعده میکردم یعنی ۱چهارم ساعت ۱۰ صبح ۱چهارم ۱۲ ساعت بعدش یعنی ۱۰ شب مصرف میکردم تا۲۰ روز بعد۲۰ روز اوردم به روزی ۱چهارم بعد دوهفته همون ۱چهارم رو ساعتشو هی طولانی ترکردم نسبت به مصرف قبلش وبعد ازطولانی کردن ساعت مصرف قرص بجایی رسید که شده بود هردوروز ۱چهارم وهمینجورکه هر۱۰الی ۱۵ روز میشد هر۳روز یک چهارم و تا بجایی که شد هفته ای یک چهارم وبعدهم تمام …وخداروشاکرم که اینقرص خیلی روبنده جواب داد وبدون هزینه وخوابیدن یا ازدست دادن شغلم تونستم الان به ۵ماه و ۱۱ روزپاکی برسم وگرنه یه سری دوستانم بودند که همون اول یکجا ۱دونه قرص هم خوردن حالشون بدترشده وخمارتر حالا نمیدونم واقعا این حال بخاطرمصرف قرص بوده یا اون حریص کشیدن مواد که باعث شد دوباره مصرف وشروع کنند به امیدی پاکی تاریخ بالا براهمه عزیزان کشورم التماس دعا

  70. امید گفت:

    با سلام خدمت تمام همدردهای عزیز
    نزدیک به 1ساعت وقت گذاشتم و تمام نظرات رو خوندم
    دم همتون گرم که اراده کردید و گذاشتید کنار یا میخوایید بزارید کنار
    من نزدیک به 3ساله تقریبا روزی 5گرم مصرف شیره خالص داشتم چون دوستان کامیون دار دارم مستقیم از اونطرف میارن شیره میکنن با هم مصرف میکنیم سال اول کشیدنی بود و دوسال اخر تا روزی 6گرم میخوردم چندماهه میخوام ترک کنم هی میگم فردا امان از این فردا که همیشه یه روز ازم جلوتر بود الان روز پنچم هست که نمیکنم پادرد بدن درد کمر درد بیچارم کرده به همین قران قسم گوشی توی دستم نمیتونم نگه دارم ولی دارم تحمل میکنم دوستای گلم دنبال قرص و متادون و بی2 اپیوم اینا نباشید این دردی هست که اول و اخر باید بکشید کمش کنید نمیگم مثل من سقوط ازاد کنید نه کار منم درست نیست اما شرایط خانوادگیم جوریه که نمیتونستم طولش بدم گفتم کرونا گرفتم دوهفته تحمل میکنم میمونم خونه بعدشم تمام شما فقط کمش کنید برسونیدش به روزی یه نخود بعد نکنید یهو بزارید کنار مثل من داغون میشید مگر اینکه انگیزتون برای ترک بالا باشه که بتونید تحمل کنید امیدوارم همه شماها بتونید پاکی رو تا اخر عمر تجربه کنید اگه حرفی زدم یا چیزی رو کم زیاد نوشتم لطفا به دوستان باتجربه بر نخوره و بزارید پای دردی که الان میکشم حق نگهدارتون

  71. خطر گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان
    بنده حدود ۶ سالی هست که تریاک مصرف میکنم و هرازگاهی شیره هم چرا مصرف میکردم تا این ی سال آخر روزی دو وعده مصرف و هر وعده هم دو گرم تریاک و ی گرم شیره میزدم تا اینکه تصمیم به ترک گرفتم و الان دو روزه قرص ب۲ میخورم و ب همین روال میرم تا ۶ یا ۷ روز البته با برنامه دو روز اول چون خماری زیاده تقریبا روزی دوبار هربار هم ی نصفه قرص و از روز سوم تا پایان هفته دو روز ی بار مقدار مصرفم رو کاهش میدم دیگه وقتی بتونم با یک چهارم و کمتر اذیت نشم کلا قطعش میکنم و ی جورایی با کمترین اذیت و خماری بعد از قطع قرص فقط ی کم اسهالی و خمیازه و عطسه و بی خوابی دارم اونم دو سه روزه که یواش یواش خوابمم میبره و هرروز بهتر میشم و به روال عادی برمیگردم
    منتها ی چیزی بگم که خیلی از دوستان هم ذکر کردن خودتونو قانع کنید که ی کمم اذیت باید بکشید دیگه . شکلات نخوردی که مواد زدی ی کم به خودت امید و جرات بده شروع کن فقط استارتش سخته بیفتی توو جاده تا آخرش میری همت کن خودتو بزار جای ی زندانی سیاسی که شکنجه‌ش میکنن اونم اولا عذاب تو به اندازه اون نمیرسه و مدتش هم محدوده ولی اون نمیدونه تا کی باید عذاب بکشه
    خلاصه هر جور اذیتی داشتید غصه نخورید همش مال نبود اون کوفتیه و گزراس تموم میشه میره
    آقا ی مدت هم پاک زندگی کن اگه خداوکیلی ارزششو نداشت و اون چیزایی که از دستش دادی یا بی اهمیت بودی رو بدست نیاوردی باز برو مصرف کن ولی به هرچی که میپرستی می ارزه

    1. کلافه گفت:

      سلام به همه همدردان
      والا من چندسال تریاک و حدودا 3 سال متادون مصرف داشتم با دوز 40 تا 50. بعدش واقعا خسته شده بودم و رفتم سراغ ترک. تنها موفق نشده بودم و رفتم پیش یه دکتر روانشناس و کمکم کرد با ب2 بصورت تدریجی و با علایم خماری خیلی کم به مدت دو ماه کشید و خلاصه ترک کردم.اما الان با اینکه مدت دو هفته از قطع مصرف ب2 میگذره بازم همچنان علایمی مثل بیخوابی شبها و بیحالی و خالی کردن بدن و گاها خمیازه و عطسه رو دارم.حالا نمیدونم تا چندوقت قراره اینطور باشم اما به نظر من بعید میدونم با دوسه روز علایمش رفع بشه. با اینکه دقیقا با امروز 16 روز گذشته هر شب تا دم صبح راحت بیدارم و همچنین خمیازه طول روز گاها دارم و بعضی روزها یهو شکمم میپیچه و مشکل اسهال پیدا میکنم و بیحالی و کم رمقی که تقریبا اکثر اوقات همراهمه. بدتر از همه همون بیخوابیش هست که باعث بهم خوردن کل بدن میشه لعنتی.امیدوارم همه اونایی که اعتیاد دارم بزودی سر عقل بیان و خودشون رو نجات بدن.

      1. Mohsen گفت:

        داداش من شما هنوز داری خماری متادونو پس میدی .صبرداشته باش و به موفقیت اخرش فکر کن.از قرص های تقویتی هم کمک بگیر تا حالت روز ب روز بهتر بشه

  72. حسین شکوری گفت:

    سلام خدمت برادران و خواهران همدرد خودم،راه درمان قطعی و خلاصی ۱۰۰ درصد برای همیشه ورود به جمعیت احیا انسانی کنگره ۶۰ هستش .لطفا به این پیام بنده توجه کنید و در اینترنت سرچ کنید کنگره ۶۰ و با خدمات رایگان و از سر عشق و محبت آن آشنا شوید یاعلی مدد

  73. گمنام گفت:

    اره بیایم مراکز احیا به ما بگین پاشو بشین حرف نزن راه نرو بخواب، بعد ما هم یه تیکه نون دستمون بدین بگیم ابدارخونه اشپزخونه ، شخصیت ادم رو هم ببرین زیر سوال طرف رو هم ۱ سال نگه دارین پول بگیرین

  74. علیرضا گفت:

    سلام بچه ها
    امیدوارم حالتون خوب خوب باشه
    من ۲۴ سالمه متاسفانه از سن کم شروع به مصرف کردم الان دو سال هست که با متادون خودمو کنترل کردم دوزم رو رسوندم به یک‌ قرص ۲۰ میل اما واقعا حالم از زندگیم بهم میخوره الان ۵‌روزه هیچ متادونی مصرف نکردم دارم از ب۲ کمک میگیرم سه روز اول هیچی نخوردم و فقط روز ۴م قبل از خاب یک چهارم ب۲ مصرف کردم با ی قرص مسکن
    علایم خماری تو بدنم به شدت هست کلا ۳ تا دونه ب۲ خریدم یا کامل پاک میکشم یا از درد میمیرم
    ی مقدار از ب۲ ترس دارم ولی اصلا وقتی خماری شدید میاد سراغم هم نمیخورم
    اگه راهکاری هست که میدونید کمکم میکنه ممنون میشم بهم بگید

    1. مرتضی گفت:

      داداش چون جوانی میگم فقط انجمن معتادان

      1. Pa گفت:

        خدلروشک اقدام ب ترک کردی خوش عالیه
        گاپاپنتن بخر حتما وسلوکسیب عالیه واسه دردپا وکمربخصوص گاپاپنتن ۳۰۰

  75. طاهر گفت:

    سلام
    امروز تصمیم به ترک متادون گرفتم خیلی مصرف میکنم حدود ۱۰ سال روزی ۲۰ سی سی
    ب ۲ گرفتم ولی تا الان طی ۶ ساعت 6 تا قرص ب ۲ خوردم خماری رو هزار برابر کرد طوری که دارم میمیرم همین الان اومدم ۲ برابر دوز مصرفی از ترس زیاد و‌درد زیاد متادون خوردم
    یعنی امشب نمیرم دیگه نمی‌میرم
    کسی می‌تونه دقیق راهنمایی کنه چرا ب۲ اصلا و ابدا اثر نمیکنه
    کمک کنید

    1. عباس گفت:

      درود بر شما دقیقا همین وضعیت برا منم پیش اومد دقیقا ب۲مصرف کردم خیلی بدتر خمار شدم اصلا نمیفهمم چرا اینجور شد

      1. P گفت:

        سلام خداروشک ک زنده ایید مصرف ب۲ومتادون همزمان باتم کشنده ….
        باید اول متادون روب ۲سیسی یا دوالی ۳قرص ۵ برسونی بعد شروع ب ب۲ کنی
        ی قرصب۲ زیر زبونی بخورید بعد نیم ساعت جواب میده
        موفق باشین

    2. Pa گفت:

      سلام داداشم روزی ۲۵سیسی و ۱۱سال مصرف کرد اول باید آروم کمش کنی برسونی ب ۲الی ۳تا 5 بعد میتونی صب ک ازخواب بلن شدی ب2بخوری نیم ساعت قبل وبعدش هیچی نخور بخصوص آب زیرزمینی بزار مطمعن باش جواب میده
      وگرنه مصرف همزمان هردو کشنده فشارخون یکی بالامیبره
      وبالعکس…..
      سعی کنید باهم کم کنید وگرنه وابسته میشید

  76. ساها گفت:

    سلام
    شما قرص بی‌دو میفروشین؟

    1. عطر پاکی گفت:

      درود بر شما همراه گرامی
      با عرض پوزش ما خدمات فروش قرص ترک اعتیاد نداریم.
      موفق باشید.
      گروه همتا احیاء عطر پاکی

  77. حسن نصرتی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان که این مطلب رو میخونند،ترک کردنه هر نوع ماده مخدر فقط و فقط به خوده شخص بستگی داره،اگر اراده قوی داشته باشید با تهیه چندتا مسکن قوی مثله ناپروکسن۵۰۰ سه وقت بخورید و همینطور سه روز یا دو روزی یک عدد آمپول نوربین بزنید هم درد نخواهید داشت و هم ضعیف نمیشید تا یک هفته الی ده روز من خودم ده ها بار اینجوری ترک کردم مصرف شیره و تریاک رو،و از عرقیجات مثله عرق (زنیان)عرق(کاسنی)و عرق (شاهتره) حتما در طول دوره استفاده کنید برای پاکسازی سموم از کبد و کلیه ها….پایدار باشید

  78. Amirkarimi گفت:

    سلام
    من با سه سال سابقه هرویین و شیشه واسه ترکش اومدم سراغ متادون الانم روزی ۱۵ سی سی متادون میخورم ایا میشه با بی ۲ ترکش کرد؟

    1. omid گفت:

      به جان عزیزت به بی دو فکر نکن
      برو یه مرکز یا یه جایی که وقت بتونی بذاری و ترک کن
      سراغ بی دو نرو
      من بعد 8 روز ترک بی دو دارم بهت میگم
      که اگه دنیا رو بدن بهم سراغش نخواهم رفت
      اصلا وابستگی به هرچیزی بد است

    2. عای گفت:

      تو را خدا نکن
      آسان ترین ترک هرویین و شیشه همون خواب است فقط اول شیشه را کامل بزار کنار
      بعد مصرف هرویین را وقتی خوابت برد و بیدار شدی کمی مقاومت کن چن روز کمش کن
      بعد کمی تریاک آشغال تهران را بگیر و کمی با سنجاق بکش مثلا روز اول نیم گرم و اگه خواستی بمیری هم با همین نیم گرم کنار بیا
      بعدش که به تریاک عادت گردی
      هر روز نصف دیروز مصرف کن
      بعد چند وقت نکش
      یکی دو هفته درد داری و تمام.
      اگه ب ۲ استفاده کنی دیگه نمیتونی ترک کنی ترک کردنش هم هزار برابر سخت تر از هرویین و شیشه است
      شیشه ده روز میخوابی و بعدش تمام
      ولی
      ترک مواد مخدر بترتیب زیر تست
      متادون
      ترامادول
      ب۲
      شیره
      تریاک
      هرویین
      شیشه
      وسوسه شیشه از همه بیشتر است و طرف از نظر روح و روان باید فقط به خدا پناه ببره
      وسوسه مصرف مواد از پایین به بالا بیشتر میشه
      بیشترین وسوسه شیشه و کمترین متادون

  79. حمید گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من ۲ساله که قرصرمتادون مصرف میکنم.قبلا روزی ۲.۳تا قرص بیست میخوردم ولی تقریبا یکسالیه خیلی کمش کردم،رسوندم به روزی ۲.۳تا قرص پنج.خیلی خسته شددم چجوری میتونم اینم بزارم کنار؟؟؟

  80. omid گفت:

    سلام دوستان و عزیزان من
    من45 سالمه
    بی دو مصرف میکردم چندسال تا شد روزی تقریبا 1 ولی در فاصله دوماه تصمیم به ترک گرفتم و به تدریج رسوندم به روزی یک چهارم و به مدت یک ماه ادامه دادم و رسوندم به دو روز یک چهارم
    الان روز هشتم ترک هستم
    حالم خوب البته نه اون خوبی که باید ولی تصمیم گرفتم و باید خودم را ثابت کنم به خودم
    ترک یعنی تصمیم به تغییر
    اگرتغییر کنیم درهای رحمت خدا قطعا باز خواهد شد
    امروز چقدر خوشحالم که توانستم و این برایم بسیار باارزش تر از ان است که به ان دیگر فکر کنم حتی
    در سن پایین تر ترک بسیار راحت تر از بعد از 40 سالگیه و من که توانستم 8 روز را قطعا میتوانم
    ولی عزیزان من خراب نکنید نکنید و نکنید
    به خدا اگر میفهمیدید که این اعتیاد چه دریچه هایی از دنیا بینی و بزرگ شدن را از شما میگیره هرگز نمیکردید
    ولی اگر هم در هرصورتی رفتید ولی بدانید یک تغییر بزرگ را از خود طلب دارید و ان ترک است
    ترک که کردید خدا تبریک میگوید این تغییر را و منتظر بهترینها بمانید و اگر غیر از این بود بنده را لعنت کنید
    همه ما به بهانه های مختلف و توجیه های مسخره به این سمت رفته و میریم ولی یک جایی از زندگی باید تمام کنید این را و هر چه زودتر دنیای قشنگ تری در انتظار ماست
    مگر دنیا فقط خوردن و خوابیدن و تولید مثل است که اگر این باشد بسیار مسخره است
    دنیا مکانیست تا تو خودت را به خودت ثابت کنی و به دیگران بفهمانی که میشود تغییر کرد و همین تلاطم روزگار لذت زندگی را صد چندان میکند وگرنه که خر میاییم و گاو میرویم
    این مثال زشت را فقط برای اثر گذاری و بیاد داشتن حرفهایم زدم
    عزیزان من به خدای قشنگ قسم که همه شما انتخاب شدید تا بعد از مدتی که به سختی ازموده شدید به پاداش بالایی برسید و ان پاداش پاک بودن در تغییر بزرگ زندگیست
    بیشتر از این وقت گران تان را نمیگیرم و به امید پاک بودن تمام انسانها در همه جای کره ی خاکی که ما اطلاع داریم ازشون
    لذت تغییر را با ترک تجربه کنید
    هیچ کس و هیچ کس و باز هم هیچ کس تا تو نخواهی تغییر کنی نمیتواند برایت کاری کند.حتی
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    یاحق

  81. مصطفی گفت:

    هیچ وقت ب۲ نخورید بدجور گرفتار میشید دوماهه گذاشتم کنار ب۲ رو اما هنوز بی قراری معده درد اسهال همراه منه .پس اگه جونتون رو دوست دارید سمت ب۲ نرید.

  82. Sam گفت:

    با سلام . من الان نزدیک۳۰ سالم هست مجرد هستم و یه کار دولتی هم دارم .تقریبا از ۱۷ سالگی شروع به خوردن مشروب کردم و تا ۲۳تا۲۴ سالگی و توی همین حین تقریبا ماهای محرم و ایام فاطمیه یا ترامادول یا تریاک می‌کشیدیم اونم دقیقا همون دوستام که با هم مشروب می‌خوردیم هممون شدیم معتاد. تا اینجا اصلا هر وقت میزدم زیرش هیچگونه علائم ترکی حس نمیکردم فقط یکم خوابم مشکل پیدا میکرد و اونم با دو تا دونه قرص خواب حل میشد.هی ترک میکردم یه مدت مشروب میخوردم و دوباره باز محرم و صفر و نئشگی .از ۱۸ سالگی تا ۲۵ سالگی هر وقت قراری چیزی داشتم برای س*س ترامادول یا شیره استفاده میکردم.
    تا اینکه تو شرکتی سر کار رفتم و از طریق یکی از دوستام با قرص متادون آشنا شدم یه مدت قرص استفاده کردم و بعد از اون از ۲۴ سالگی شروع به مصرف شربتش کردم من تریاک.شیره.ترامادول.بنگ.گل و … استفاده کردم و نامرد ترین و کثیف ترین چیز تو دنیا متادون و اونم از قرص بدتر شربتش هست.البته از ۲۴ سالگی تا الان ۳ بار ترک کردم که هر ترک ۶ماه هم طول نمی‌کشید چون جایگزینش مشروب میخوردم اونم نه مثل آدمیزاد .در حدی که اصلا یادم میرفت چطور به خونه میرسیدم و هم چنین این هم بگم خدا خیلی هوام داشت و دعای مادر و پدرم پشتم بود چندین بار تصادف وحشتاک هم داشتم ولی اصلا آدم نمیشدم و دوباره شروع میکردم و روز از نو و روزی از نو .
    خیلی طولانی شد بزار برم سر اصل مطلب گفتم بنویسم با اینکه طولانی شده شاید این مطلب من بتونه یه جوانی که تازه شروع کرده و از تجربیات من استفاده کنه.
    دفعه اخری خیلی طول کشید فکر کنم دوسال و نیم شد که هر روز شربت متادون میخوردم تا دقیقا ۱۲ روز پیش که دیگه خیلی خسته شده بودم و همینطور مصرفم رفته بود بالا به ۳۰تا۴۰ سی سی در روز می رسید و از یکطرف هم چندین نفر دوستام متاهل شده بودن و ترک کرده بودن و فقط من مونده بودم دیگه خسته شده بودم با همون دکتری که دوستم ترک کرده بود زنگ زدم و توضیح دادم که چه مصرف میکنم و اونم گفت دو هفته با تریاک و یا شیره جایگزین کن بعد بیا . از یه ماه بعد تماس با دکتر تصمیم گرفتم اول مصرف روز به روز کم بکنم ولی هر کار کردم نمیشد یه چندروز کم میکردم ولی دوباره زیاد میشد. تا اینکه یکدفعه و یهویی زدم زیر شربت متادون و روی به مصرف شیره آوردم و الان روز ۱۲ هست که متادون نمیخورم خیلی درد دارم وحشتناک شبی دو ساعت هم خواب ندارم نمیتونم هیچکاری انجام بدم انگار ن انگار که باشیره اونم روز ۴تا۵ گرم در روز جایگزینش کردم. این دفعه دیگه تصمیم نهایی هست برای ترک . اینم بگم هر چندباری ترک کردم به روش یارویی بود. این دفعه را اگه کسی تجربه بیشتری از من داره راهنمای کنه که تا چند روز حالم اینجوری. با خودم میگم من که اینقدر زجر دارم میکشم بذار این شیره را هم مصرف نکنم ولی نمیتونم میترسم حالم خیلی بد بشه و خانوادم و همینطور همکارام بدون .نمیدونم چکار کنم کسی تجربه داره کمک کنه چطور از شر این اعتیاد نامرد خلاص بشم!!!

    1. امیرحسین گفت:

      سلام داداش
      شما سعی کن تا میتونی بری زیر دوش اب گرم دراز بکشی با خودت به ایندت فکر کنی که اگه ترک کنی دگ حسرت نمیکشی و … تا ی ساعت تو حمام باش و اخر سر اب سرد رو باز کن ی دقیقه زیرش بمون بعد بیا بیرون برو پیاده روی کن که عرق کنی سم بزنه بیرون از بدنت.تا حد تهوع اب بخور تا میتونی ادرار خالی کن
      ابمیوه طبیعی هم اگه تونستی روزی ی لیوان بخور شیر پرچرب هم خوبه قرص های ویتامینه
      اصلی ترینش آب زیاد و دوش زیاد تو ده روز کاملا خوب میشی امیدتو از دست نده شدنیه خیلیم راحته
      با تشکر

    2. مهدی گفت:

      متادون از هروئین بد تره ترکش پس بهترین تجویز رو دکتر به شما کرده، بهتر بود قبل از مصرف جایگزین اول ۵ الی ۶روز متادون رو کلا قطع می کردی بعد میرفتی سراغ مثلا تریاک

  83. امیرحسین گفت:

    من ب شخصا هیچ موادی مصرف نکردم چ سنتی چه صنعتی اما بخاطر کنجکاوی یکبار ب۲ مصرف کردم بعد یک ماه دوباره ب مغزم زد که برم استفاده کنم
    الان ی ساله دامان منو گرفته ول نمیکنه دو بار هم ترک کردم اما باز رفتم سراغش.روزی پنج بار میرفتم زیر دوش اب سرد.ابمیوه طبیعی میخوردم.اما دردم خیلی زیاد بود بعد ده روز ک ترک کرده بودم بازم رفتم یک چهارم انداختم بازم رفت تو پاچم تا الان جالب اینه یک چهارم مصرف میکردم هر روز
    بعد الان یک عدد کامل هر روز مصرف میکنم هرچند تجربیات دارم اما کسی اگه میتونه راهنماییم کنه

  84. پویا گفت:

    جون هر کی دوست دارید سمت ب۲ نرید،
    ترکش خیلی سخته، تریاک و شیره یکی دو هفته تموم میشه، ب۲، دو هفته بدن درد و خماری داره، بعدش ترس و دلهره و افسردگی و بی انگیزگی زیاد، مصرف ب۲ کلا روش زندگیتونو تغییر میده و تخریب می‌کنه،
    ب۲ مصرف نکنید، دوبار یابویی ترک کردم دو هفته خونه خوابیدم، ولی روح و روانم از هم پاشید و نتونستم به حالت عادی برگردم، تقریبا ۶ ساله درگیر این قرص مزخرفم، بدترین چیزه این قرص ترس و دلهره س، چنان دلشوره و دل پیچه و سرد و گرم شدن متناوب میاد موقع ترک سراغ آدم که ترکش وجود میخواد،
    یابویی ترک کنید دو هفته باید زجر بکشید که بتونید بدنتونو ازش جدا کنید، بعدش روی روح و روانتون تا دو ماه باید کار کنید، چون اعصابتون به گند کشیده میشه،
    البته بدن با بدن فرق می‌کنه،
    پیشنهاد میکنم در طول یک ماه مصرف رو به روزانه یک شیشم برسونید، ، یه هفته نامنظم استفاده کنید تا بدنتون به تایم مصرف عادت نکنه، بعدش قطع کنید، بعد ترک کنارش قهوه دارک به صورت نامنظم استفاده کنید،
    یه نصفه قرص رو توی قوطی تمیز شده ی قطره چشمی با آب ترکیب کنید برای طول ترک،
    در طول ترک بعد از ۳ روز بیخوابی کشیدن در حد پ اره شدن دارید که بعد از ۳ روز میتونید ۲ ۳ قطره ریز زبونتون بریزید، بعدش ۳ روز دیگه تحمل کنید، بعدش ۲ قطره، که فقط بتونید بخوابید،
    بعد دیگه استفاده نکنید و به خودتون بگید تموم شد،
    واقعاً استفاده نکنید،
    توی این شرایط گرونی و کمیاب شدن، باید ترک کرد،
    بالاخره از یه طوفان عبور میکنید ولی بعد از چهل روز دوباره کم کم بدنتون به حالت عادی برمیگرده، خیلی طولانیه ولی ارزش داره، اگه شرایطشو دارید ترک کنید خواهش میکنم.

  85. بهار گفت:

    سلام ببخشید شوهر من قبل از مجردی دوبار به کمپ رفته حتی ۳.۴سال پاکی داشته ولی الان دوساله کم و پیش ازش میبینم و بقول خودش هرزگاهی میزنه اما امشب دیدم گفت برای سردرد مجبورم ک ب۲بخورم من پیش روان پزشک دوفهفته پیش بردمش و دومدل قرص بهش داد ک یکی بعد صبحانه مصرف میکنه و یکی شبا خیلی نگرانم نمیدونم واقعا هنوزم ترکیاک مصرف میکنه یا شیره یا ن میشه یکم راهنماییم کنید ی بجه ۳سالو نیمه دارم ک فقط بخاطر اون نرفتم اسم قرص هایی ک روان پزشک دادکلومیپرامین ۱۰وfluoxetineCapsuleusp20mgهستش ممنون میشم اگه راهنناییم کنید

  86. محمد گفت:

    سلام _ من ۲۲ سالمه نزدیک ۵ ماه شیره تریاک مصرف کردم و بعد با b2 اقدام به ترک خودسرانه کردم _ الان نزدیک به ۳ ماه میشه که قرص b2 مصرف میکنم و شیره رو گذاشتم کنار اما از وقتی قرص میخورم خیلی شدید افسردگی گرفتم استرس و اضطراب شدید دارم . احساس نا امیدی و پوچی نسبت به همه چی دارم _ توروخدا کمکم کنید آیا این علائم بخاطر مصرف b2 هستش اگه بخاطر همینه دلم میخواد این کوفتی رو بزارم کنار دارم روانی میشم بقرآن شبا قبل خواب بی دلیل گریه ام میگیره دلم میخواد خودمو بکشم _ حالم از خودم و هرچی و هرکی دور و برمه بهم میخوره _ کمکم کنید راهکار بدید دارم از بین میبرم خودمو

  87. Hamid گفت:

    با عرض سلام خدمت دوستان پاک و درعذاب،من خودم تجربه ۱۸ بار با اراده خودن به بستری درکمپ رو دارم درخصوص ترک یا پاکی یک پروسه س که یک شب ه نمیشه باید به یک جا وصل باشیم وگرنه لعزش پشت لغزش آخرشم بی انگیزگی یا تحت نظر برنامه دوازده قدم یا تحت نظر مراکز درمانی سرپایی با دارو طبق نظر پزشک ولی بنظر من کنگره شصت بهترین فرمول رو پیدا کرده فقط باید یکسال دنبالش رو بگیری و دوستانی که جوان هستن و تازه شروع کردن سریعا کمپ و خداحافظی با منجلاب مواد چون دیگه سن که بیاد بالا داستان های ترک و درد های فشار خون ودیسک کمر و مسائل شغلی و اونجوری از کمپ رفتن هم اگر از من بپرسید من میگم ترک بی درد نداریم توی هر سنی که باشیم من الان تازه شش بهمن تولد سه سالگی مو گرفتم تازه تو پیک کورنا رفتم کمپ یعنی بحایی رسیده بودم یا مرگ یا پاکی رو میخاستم امید پاکی واسه همه همدردان .

  88. میثم گفت:

    سلام به دوستان عزیز
    من تصمیم به ترک گرفتم،تقریبا دو سالی هست که مصرف شیره تریاک دارم و از شش ماه پیش شروع به مصرف همزمان سه تا متادون 5 همراه با 2 گرم شیره کردم،حدود یک هفتس که متادون رو گذاشتم کنار و مصرف شیره رو هم از دو گرم به روزی نیم گرم رسوندم،الان بشدت سردرد،کمردرد و معده درد دارم،از شما دوستان می‌خوام کمکم کنید چون یکی از رفیقام گفت که دوازده ساعت از آخرین مصرفت که گذشت یک چهارم قرص ب2 بخور حالا نگرانم که نکنه بخورم بدنم واکنش شدید نشون بده از شما دوستان می‌خوام راهنماییم کنید ممنون

  89. یدی گفت:

    دوستان عزیزی که به هر نوع ماده مخدری اعتیاد دارند به حرف من توجه بفرمائید.
    اگر قصد خروج از این منجلاب و دارید، به کنگره ۶۰ بپیوندید. این نهاد با سایر نهادها متفاوته، تمام خدمات رایگان هستش، ریالی از کسی نمی‌گیرند، چون توسط خود معتادان درمان شده اداره میشه، دارو داده میشه و طبق یک برنامه مدون بعد از ۱۰ ماه به درمان قطعی می‌رسید. از روز اول هم میرید سر کار و هیچ علائم خماری هم ندارید. من خودم ۴ ساله که درمان شدم.
    فقط یک نکته عرض می‌کنم
    اعتیاد یک بیماری است و هیچ کس نمی‌تواند بیماری را ترک کند و باید درمان گردد. مگر می‌شود به یک سرطانی بگوئید از فردا سرطانی را ترک کن.

  90. یدی گفت:

    کتاب ۶۰ درجه زیر صفر را دانلود کنید و کنگره ۶۰ را بشناسید

  91. حامد گفت:

    سلام به همه من تا ۳۶سالگی پاک از هر جیزی بودم تا کرونا و دوست ناباب
    من سه سال شیره تریاک روزی یک گرم مصرف داشتم البته از کمتر شروع شد و به یک گرم رسید
    الان ۱۲ روزه پاکم خدا رو شکر خیلی سخت بود اما با صبر و‌تحمل و مردانگی میشه پاک شد
    من با کمک بی دو تونستم ۵روزه ترک کنم بی۲هم بعد ۵روز مصرف نکردم البته از یکچهارم استفاده کردم و به یک هشتم رساندم تا درد بتونم تحمل کنم سخته اما شدنی نگران بی خوابی و درد و بی حالی نباشید بدن انسان قویه و همه چیز میسازه بهتون قول میدم
    سعی کنید دوز مصرفتون بدست بیارید و بعد ۵تا ۸روز دگ قرص بی دو هم مصرف نکنید
    من دوز کم کردم که خیلی بیحال و پادرد شدید و تعرق داشتم اما همش تو کمتر از یک هفته تمام میشه
    نوافن و ژلوفن و ناپروکسن برای درد و سلکسیب ۲۰۰برای درد پا عالیه هر ۶ساعت با مایعات زیاد بخورید
    تحمل کنید حس پاک بودن بهترین حال دنیاست
    برای ضربان قلب هر زمان احساس کردید تپش قلب دارید هم پرپرانول ۲۰بخورید
    برای اسهال قرص ضد مسهل
    کمک خواستین من در خدمتم نسبت به تجربه که داشتم
    مکمل ویتامین هر روز با ویتامین سی ویتامین دی و قرص آهن و البته کمک خانواده برای تغذیه مناسب حتی به زور غذا بخورید مخصوصا سوپ و گوشت داخل شیشه
    آبمیوه هر روز سه لیوان
    دمنوش پونه و آویشن و دومنوش به لیمو هر روز
    خدا رو شکر انرژی برگشته و مثل قبل دارم میشم

    به امید پاک بودن همه انسانها
    حامد هستم

  92. کمال گفت:

    سلام دوستان من 2سال و نیم هست که تریاک بعد شیره مصرف کردم و امروز 9 روزه که ب2 مصرف میکنم دو روزه اول نصفی خوردم و روز سوم کمتر و چهارم کمتر کردم و الان سه چهار روز است که یک چهارم ب2 میخورم روزی یک چهارم و میخام از امشب کمتر کنم میخواستم بدونم چندروز دیگه ادامه بدم بعد دیگه مصرف نکنم

  93. مصی گفت:

    اینقدر هم قوی نیست من یک هفتست ۵۰سیسی متادونو گذاشتم کنار البته شب اول ۵تا b2خوردم نگو هنوز متادون تو بدنمه ، اوردوز کردم ،نمردم ولی یک ماه خماری رو یک شبه پس دادم ،الان بعد از یک هفته رفتم دوتا ب دو خوردم ،انگار که نه انگار که نه انگار ….

  94. شاهین گفت:

    درود و عرض ادب خدمت دوستان
    طبق تجربه خودم از b2 اگر برای ترک تریاک جنبش رو در خودتون می‌بینید که بیشتر از 2 روز ادامه ندید بسم الله
    اگر نه مشکلات ترک این لعنتی خیلی بیشتره
    من یکسال هر روز تریاک وافوری کشیدم علاعم درد و خماری شدیدش 3 روز بیشتر نبود این لعنتی رو 3 ماه روزی یه نصفه استفاده کردم یک هفته تمام طول کشید با فرق اینکه در حالت اول حداقل می‌تونستم بخوابم نهایتش تعریق و کابوس بود حالت دوم نمی‌تونستم بخوابم الآنم خدارو شکر کلا بیخیال همه شدم و خلاص
    موفق و موید باشید

  95. احمد ع گفت:

    دوستان عزیز میخوام یک تجربه واقعی وانچه که برام اتفاق افتاده براتون ب اشتراک بزارم.احمدهستم37سال سن به خداوندی خدا مصرفم شربت متادون روزی ۵۰یا۶۰یا۷۰یاشایدهم۱۰۰سی سی بود مصرفم اینجور براتون گفتم که بگم من یک نوشابه خانواده شربت تهیه میکردم وموقع مصرف مثل اب سرمیکشیدم پنج شیش قلوپ مثل اب میخوردم خدا به سرشاهده خیلی روزای بدی بودتایک روز به هردلیلی نتونستم شربت تهیه کنم تواین ۵سال هم هیچی بجزشربت بهم نمیساخت.اره نبود یهو توی شهرکوچکی که من هستم هرچه گشتم نبود منی که شربت ومثل آب میخوردم یه روز بدون شربت گذروندم حالم بدنبود.شد روز دوم تاشب بازم کم کم حالم داشت به خرابی میرفت.ازاعصاب خوردگی رفتم مغازه به بسته سیگاربگیرم که یهو صاحب مغازه ک اشناهم بود گفت احمد قرص ب۲دارم برافروش هرکی خواست بفرست پیشم.ای کاش اسم قرص نمیاورد.حالم اینقدبد بود گفتم یه15عددبده اومدم خونه یکی گذاشتم زیرزبان به نخ سیگار وشن کردم گفتم حتمن حالم خوب میشه ولی بعدنیم ساعت حالم صدبرابر بدترخمارترکرد دوباره یه دونه گذاشتم زیر زبان به امید حال خوب شدن دؤباره بدتر بدتر شدم.نگوهنوز شربت متادون توبدنم هست این دو باهم نمیسازن وادم وتاحال اوردوز ومرگ وکما میبرن البته اینوبدن فهمیدم که اون بلا سرم اومد ساعت دوازده شب بود که ازیک طرف معددرد شدید وحالت مستی گیجی بهم دست داد ولو شدم توراهرو خانم صدازدم گفتم دارم میمرم خدامنوبکشه ازترس چه حالی که نشد باسروصدا دخترم هم بیدارشد گفت بابا چی شده.توهمون حال خودم لعنت کردم که چرا بخاطرمن الان این نصف شبی ارامش اززن وبچه کرفتم.حذلم اینقدبدبو که دیکه کامل بی حال شدم نتونستم تکون بخورم که خانمم رفت داداشم وبابام صداکرد طبقه پاین بودن تاصدا بابام شنیدم اومد بلندصداش زدم مثل یه ادم مست دست بابام بوسیدم گفتم مراقب زن بچم باشید خداشاهده گفتم دارم میمرم.که بابام فکرکرد توخونه دعوا کردیم به خانمم گفت چیشده بحث کردید.هیوکس نمیدونست چرا اینجورم.که گفتم نکنه همه چی سر خانم بیچارم تموم شه.دادزدم گفتم ب۲..ب۲ خوردم که خانمم اصلن نمیدونست چیه که داداشم که میدونست گفت قرص خورده الان میمیره ببریمش دکترباب بختی بردنم دکتر یه نیم ساعت اونجا جون سگ کندم وهرچی سرم وسوزن زدن بدترشدم دست وپام داشتن میسوختن بعدیهوگفتم یخ زدم پتوبیارید..بعدش یهو اینقدربالا اوردم که گفتم الان میمیرم فقط زهر بالا میاوردم چون شهر کوچکی هست وپزشک متخصص نیست.ساعت یک شب باامبولانس اعزامم کردن شهردیگه. رسیدم متخصص اومد گفت بالا اورده یانه بهش گفتن اره که گفت هیچیش نیست هیچ کاری هم نکرد.که بذاربخوابه فردا برید خونه.البته همونجورهم شداومدم خونه دوباره شب حتلم بدشد شب به نصفب۲ خوردم شب بعد هم یه نصفه شب بعدش هم یه نصفه شب چهارم دیگه نخوردم .شب پنج وشیش وهفت درد کشیدم ولی نخوردم .شب هشتم که همین امشب هست که مینویسم درکمال ناباوری تاصبح خوابیدم روزم حالم بدنبود خوب بود کم درد داشتم شب شدبارحالم خوب بود گفتم خدایا یعنی تموم راحت شدم ازش بت وقرص باورم نمیشد ولی حالم خوب بود یعنی خیلی کم عوارض داشتم.که خودم فکرمیکنم همون شب اول خماریه یک ماه ویک جاکشیدم.خدایا شکرت باورم نمیشه روز نهمه حالم خوبه.روزنهمه این داستان ادامه دارد همش همه حال خوب وبدم و براتون میگم شاید کسی استفاده کرد دوستون دارم به امید رهایی همه همدردام

  96. احمد ع گفت:

    سلام من چند روز پیش نظر دادم یعنی یه سابقه ترک گفتم که نذاشتین چرا.ادمین بزرگوار

    1. عطر پاکی گفت:

      درود بر شما ، نظر شما ثبت شد.

  97. هستم گفت:

    سلام دوستان عزیز اگه تریاک میخوای بذاریکنار اول اینکه باید بیماری نداشته باشی وسن شما 40 رو رد نکرده باشه بتونی بدونه قرص و دارو در خانه بخوابی وبااستراحت وآرامش یعنی از نظر روانی وجسمی وباکمک مشاور پزشک ترک کنی بهتره ودر صورت نیاز به‌اندازه یک ششم ب2 برای یا6 ساعت مصرف کنی ودر مدت ترک این زمانو بیشتر کنی بعد 15 روز خود به خود مصرف حذف میشه البته اونایی که روزانه 2 الی3 گرم مصرفش ن بوده واونهایی که بیشتر باید حتمی زیر نظر پزشک متخصص باشه وگرنه خودتونو توی چاه بزرگتر گرفتار نکنین

  98. Akbar گفت:

    لطفاً تا آخر بخون این متن رو…
    با سلام و عرض ادب خدمت شما همدرد های عزیز و خانواده محترمتان
    روی صحبت بیشتر با خانواده هاست شما را قسم بخدا فرزند خود را به دست کمپ مسپارید شاید شما خوبی فرد معتاد را بخواهید ولی نمیدونی داخل کمپ چه خبر به جرعت قسم میخورم که ۹۹درصد کمپ ها فقط برای پول و یا کمپ پوششی برای کارها و مقاصدی دیگر است؟
    اگر از من می‌شنوید جگر گوشه هایتان رو به کمپ هرگز نسپارید که جز اینکه غرور و هزار بلای دیگر که جای گفتنش نیست می آورند مخصوصاً اگر کم سن و سال هم باشد که دیگه هیچ؟!
    در شهرستان بروجرد کمپ ای بنام کمپ قلعه حاتم وجود دارد که قبلاً مرغ داری بوده و مانند زندان شپش از سر و کولت بالا می‌ره شب ها موش چند ده تا و بیشتر بالای سر همدرد های من بدو بدو میکنند وقتی هم انگشت دست یا پای کسی را گاز میگیرند واقعا مسخره است مسول کمپ، چند قطره بتادین میزنه جای گازگرفتگی موش میگه برو بمیری یه سگ کمتر~©؟!
    ✓جالبتر اینکه از طرف بهزیستی شهرستان بروجرد با چند نفر دیگر و یک مأمور کلانتری برای بازرسی وضعیت کمپ آمده بودند تا از نزدیک از وضعیت کمپ قلعه حاتم بروجرد رو ببینند وضعیت سرویس ها و نظافت غیره رو افتضاح در این کمپ چیزی به اسم مایع دستشویی برای بعد از توالت وجود ندارد صبحانه یک نان و نصف لیوان چای تلخ میدهند نهار رشته سوپ را در آب ریخته بدون اینکه هیچ موادی دیگر اضافه کنند میدهند شام هم لوبیا که آب لوبیا برای داخل سالن و خود لوبیا را جدا میکنند برای خدمت گذاران جدا میشه؟
    بازرس ها با چند نفر صحبت میکنند و وضعیت اصفناکی که با چشم می‌بینند رو کنار می‌گذارند چون میدانند هیچ کس جراعت گفتن این موضوعات رو ندارد اگر کسی زبان به شکایت باز کند کاری به سرش می آورند که خدا میداند؟!
    و تو میگویی وقتی بازرس داره وضعیت کمپ رو میبینه و احتیاج به گفتن هیچ شخصی دیگر نیست پیش خودت میگویی خدایا شکر که دارد حق به حق دار میرسد، میگویی الان این کمپ را پلمپ میکنند و ما را به کمپ بهتر میدهند ولی روزها میگذرد و هیچ خبر نمیشود؟!!!!
    و بازرس بهزیستی و او چند نفرهایی که برای رسیدگی به این وضعیت آمده بودنند، با یه ملاقات با مسول اصلی کمپ همه چیز درست میشود و آب از آب هم تکان نمی‌خورد؟!
    گفتن این موضوع: درد دل یه غریبه آشنا یه همدرد بود با هر کس که دغدغه کمک به فرد معتاد و کمک به آبروی مکانی مقدس همچون کمپ رو داره اگر در این مملکت ما کاره ای است و میتواند حق ضعیف رو از ظالم بگیری، میخواهم بصورت ناشناس به عنوان یه فرد معتاد که میخواهد ترک کند با معرف یک روز وارد کمپ بشود و از نزدیک تمام واقعیت ها را ببیند امیدوارم که هنوز آدم های خوبی در این دنیا وجود داشته باشد
    با کمال احترام و تشکر اینجانب
    فردی دلشکسته با هزاران آه برای مسولین و بازرسانی که آمدند در کمپ و چشم بر واقعیت ها بستند…
    و با دلی شکسته با هزاران دعا برای کسانی که واقعیت کمپ قلعه حاتم بروجرد رو فاش کنه..
    تا دیگر هیچ کس در لباس مسول کمپ، و خدمت گذار به ضعیفی ظلم و ستمی نکند .
    به نظر من کمپ باید جای مقدسی باشد چون فردی که به اعتیاد روی آورده و همه چیزش را ( خوب دقت کن، میگویم همه چیزش را ) در این راه از دست داده با دلی شکسته و تنی رنجور و خسته برای نجات و رهایی از همه چیز و همه کس و همه جا بریده و فقط به این مکان (کمپ) ایمان و باور دارد می آید
    و این مکان هم این چنین باشد که گفتم…
    تنها آرزویم این است که یک مرد پیدا شود برای پیگیری از این اشخاص که اسم کمپ را اینگونه خراب می‌کنند . «خدایا امید هیچ کس را ناامید نکن»

  99. محسن گفت:

    با سلام، لطفاً و خواهشن ب2 را افراد زیر 45 سال مصرف نکنند، حتما قبلش با پزشک مرکز ترک مشورت کنند، جوانانی را دیدم که با خوردن این قرص توهمی میشدند یا از کار خود سر در نمی اوردند، از این قرص بعنوان تفریح استفاده نکنید، من پنجاه ساله هستم و روزی نصف قرص مصرف میکنم بمدت هفت سال، لطفا خودسرانه مصرف نکنید چون دچار تشنج میشوید

  100. مهرداد سلیمانی‌ گفت:

    باسلام.توجه.توجه.ب۲ خطرناک ترین قرصی است که شخصا با۲۳ مصرف انواع قرصهای آرامبخش.ضد اضطراب وافسردگی تجربه کردم.پیش بزرگترین دکترهایی که حتی فقط چند ماه ازسال ایران وبقیه سال رادر بیمارستانهای اروپا هستن رفتم و بد وبدتر شدم.تا اینکه شانسی با یکی از فامیل برخورد ودرد دل کردم.وایشون چندین سال است تریاک مصرف میکنن.وی به راز بیماری من پی برد وفهمیدیم که خماری قرصها باعث تشدید وتکرار حملات عصبی میشود با مصرف تریاک وکم کردن بسیار بادقت وصبر توانستم به مدت۸ ماه از دست قرصهای اعصاب رها شوم .باترک قرصها دیگه خبری از حمله وناراحتی اعصاب نبود تا اینکه با نارضایتی خانواده از مصرف تریاک تصمیم به ترک تریاک گرفتم.باروش پلکانی که همان فامیل نشانم داده بود ظرف ۱۰ روز مصرف را به روزی۴ .الی۵دود رساندم.ولی متاسفانه دراثرناآگاهی وغفلت به توصیه یک دکتر مرکز ترک وفقط به این دلیل که قرصب۲ منع بازگشت به مصرف تریاک وبسیار بیضرر جلوه دادن ایشون در چاهی افتادم که بدتر از بد بودطوری به ب۲ وابسته شدم که اگر تمام زندگیم را تحت شعاع قرار داد.اول باعث سکته قلبیم شد.بعد به سرعت تمام دندانهایم را ظرف مدت کوتاهی از دست دادم.همچنین نیروی جنسیم را به حد صفر رساند وبیحالی وپرخاشگری جزو خصوصیات دائمم شد وچندین بلای دیگر که اینجا فرصت گفتنش نیست.بعداز ۵سال مصرف ب۲تازه بهاین دشمن خاموش پی بردم وکم کم تریاک راجایگزین کردم البته بااحتیاط وحوصله ودقت کافی.چند روز اول تنگ نفس وبیخوابی شدید داشتم بعدا ازچندروز که تسلیم نشدم قرص شروع کرد به ایجاد حملات قلبی وباز تسلیم نشدم به سردردهای شدید را به جنگم فرستاد ولی باز مقاومت کردم وبااراده مصمم وراز ونیاز زیاد با خدا برآن هم چیره شدم.سه ماه از قطع کامل آن گذشت ودیگر شر ب۲ از سرم کنده شد وباوجود مصرف تریاک دائم دل پیچه واشتهای فروان (به اصطلاح زیلو خوری افتادم)وقتی خاطرم از بابت موفقیت در ترک ب۲شدم شروع کردم بهترک پلکانی تریاک.والان با۵۰سال سن تازدارم مثل یک آدم عادی زندگی میکنم.نیرویم برگشته.مشکل جنسی ندارم وخبری از دلشوره وافسردگی نیست.جوانیم بابیماری وزجر مفرط گذشت ولی کولباری از تجربه نصیبم شد که باآن میتوانم کمک همنوعانم کنم.چه در باب مشکلات روحی وروانی چه در باب مصرف کنندگان مواد.البته تمام این سالها را بامطالعه وتحقیق وتفکر سپری کردم.خدای نکرده حمل برتعریف نباشد وبرای خلاصه کردن مطالب را رک نوشتم.در پناه خدا

  101. حمید گفت:

    سلام دوستان خلاصه بگم کسی که واقعا بخاد پاک باشه باید سختی ترک رو بجون بخره باقرص و دارو وفلان وفلان فقط بهانه است وخلاص اراده کن پاک شو واز زندگی بدون مواد لذت ببر بنده بعد از ۹سال مصرف شیره ۱۵روز زجر کشیدم وپاک شدم

  102. علی گفت:

    سلام به تمامی دوستان بهترین روش ترک اعتیاد اینه که داخل خونه بشینی برای خودت چند روز تصمیم بگیری که ترک کنی اولین موردشم این که از خونواده کمک بخواهید
    اگه بیرون بخاطر کار طلا بهت دادن باز هم نری سر کار.
    روزانه مصرف روز قبل را نصف کنید.
    نترسید آدم نمیمیره.
    بعدش هم دوش آب سرد
    یه اتاق خواب که دوش آب سرد داره.
    به محضی که احساس کروید حالت تهوه دارید یکی دو دود بگیرید.فقط یکی دو تا
    اگه اسهال و حالت تهوه تموم نشد دو تا دود دیگه بگیرید.
    یک شربت اشتها یا قرص سیپرو بگیرید و صبح و ظهر و شب ۲ساعت قبل غذا بخورید.
    از اشتها نیفتید
    هر روز صبح که بیدار میشید میبینید بهتر و بهتر شده اید
    بعد ۱۵ روز دیگه هیچ مخدری بجر استامینوفن کدیین مصرف نکنید .
    در طول درمان
    قرص های حالت تهوه و اسهال هر ۱۲ ساعت یکی بخورید حتما.( لوپرامید و آنتی هیستامین و دیفنوکسیلات)
    به چرت و پرت دکترا گوش ندید.
    داخل خونه به این روش کمترین خماری را میکشید حتی خماری هم ندارید.
    بعد یک ماه دیگه فقط وفقط قبل شام یک قرص اشتها به مدت یک ماه بخورید که چاق شوید.
    این بهترین روشی بود که من ترک کردم.
    من مهندس بودم روزانه ۵میلیون درآمد را گذاشتم کنار ولی در منزل تنها بودم.
    کاش همسرم میشد و کمکم میکرد.
    قرص و شربت اشتها خوردم اصلا گشنگی نکشیدم و اسهال شدم ولی با کمک قرص لوپرامید و … اسهالم کم شد.
    میوه کمی خریدم خوردم
    چون کسی نبود غذا درست کنه اون زمانهایی که حالم خوب بود میرفتم هر شب جگرکی ۴سیخ جگر میخوردم و میومدم خونه.
    از خورد و خوراک نیفتید هیچی نمیشه.
    پروسه ای که گفتم تا اسهال شدید یک یا دو دود بگیرید نباید بالای یکی دو هفته نهایتا در روز ۱۴ طی ۲۴ساعت شما باید ۳ دود گرفته باشید
    روز ۱۵ عزراییل هم اومد بهت دود بده نکش
    بجاش یه استامینوفن کدیین بخور
    روش ترک شیره و تریاک
    من شیره تریاک فاروج را کشیدم شما تهرانی ها تو خواب گیرتون نمیاد
    دو گرم تو فاروج میکشیدم اومدم تهران ۲۵گرم کشیدم نشئه نشدم.
    از ذاتم بدم اومد.
    از همین تریاک تهران گرفتم و ترک کردم با حدود ۵ گرم تریاک تهران.
    فقط دود میکردم حالم خوب میشد بعد چند روز فهمیدم تلقین هم اثر داره.

  103. رضا گفت:

    سلام ودرود،بچه ها خماری اعتیاد،راه حل دارع شما با کم کردن تدریجی طی دوماه بدون درد ترک میکنی اما از روز سیم دیگه فقط ترک روانیه،زندکی برات خسته کنندس خطرناکترین مرحله همیجاس،پس لطفا بهش بگید امروز نه،من امروز مصرف نمیکنم،هروز صب تکرار کن امروز نه ،امروز نه امروز نه

  104. علیرضا گفت:

    بنده روزی یک چهارم ب۲ غروب و یک چهارم شب موقع خواب مصرف می کنم چکار کنم که ترکش کنم تو را قرآن منو راهنمایی کنید کمپ نمی تونم برم چون مرخصی نمی دن خواهشن کمک کنید سه تا بچه دارم

  105. مجتبی گفت:

    سلام دوست عزیز من تجربه ترک با ب ۲ را دارم اگر اصولی مصرف بشه تحت نظر پزشک خوبه ولی ….خود درمانی نکن من بعد از یک ماه مصرف ب ۲ بدنم تیک عصبی گرفت خواب بودم پام ودستام پرش داشت فراموشی پیدا کرده بودم عوارض خوبی نداره عزیز الان ک ترک آسون شده ولی پاک ماندن مهمه آیاهنوز لذت مواد داری ؟اگه داری برو بزن خودت و خانوادت رو اذیت نکن خواهش میکنم ولی اگه خسته شدی میخوای پاک زندگی کنی ….راهی است ساده ولی جدی انجمن معتادان گمنام .نه تنها پاک می‌مانیم بلکه پاک زندگی میکنیم با عشق به کسی تبدیل میشویم که حتی حاضر نیستیم دروغ کوچک بگیم به کسی و…..تو این انجمن فقط خداوند حضور داردوبس .لطفا تحقیق کنید آلان که اینترنت در دسترسه سرچ کنید انجمن معتادان گمنام مطالعه کنید لطفا تنها جایی که به من و شما دوستان همدرد جواب داده و میده انجمن است از خدا می‌خوام به همه ما کمک کنه .به من و دوستانم جواب داده زندگیمان به لطف خدا آرامش داره حال دلمان خوبه درست رفتار میکنیم امروز به لطف خدا خسارت به خودم و خانواده ام و جامعه نمی‌زنیم استقرار مالی پیدا کردیم و….هزار معجزه تو پاکی منتظر شماست …برنامه بسیار ساده ولی جدی امیدوارم تجربه من و دوستان بهبودی به درد شما دوستان بخوره یا علی ع مدد

  106. Amir گفت:

    سلام دوستان خسته تباشین من روزی پنج سی سی متادون میخوردم یک سال که نصفش هم اب بوده الان ۱۲روزه پاکم ولی بعضی که خعلی درد داشتم یک هشتم ب۲ خوردم ارومم کرده فقط درد و خوب کرده تا چند روز ب۲بخوری معتادش میشی توروخدا راهنمایی کنین ممنون

  107. متخصص خود بدبخت کنی گفت:

    دوستان گلم.
    اول از همه بگم اگه مورفین توی بدن باشه و ب۲ مصرف کنیم تا حد مرگ حالمون بد میشه و کارمون ب بیمارستان میکشه چون سریع مورفین رو خالی میکنه و یهو تمام علائم ترک سراغمون میاد و بدن دچار شک میشه

    ب۲ ساخته شده که مدت کوتاهی استفاده بشه و علائم ترک مورفین رو کمتر کنه . ساختارش طوری هست که مورفین رو از روی گیرنده ها میزنه کنار و خودش میشینه ب طوری که تا وقتی ب ۲ توی بدن باشه اگ مورفین استفاده کنیم اون حالت سرخوشی سراغمون نمیاد . اینکه مثلا هروئین رو با ب۲ بزاریم کنار و مصرف ب۲ رو ادامه بدیم هیچ تفاوتی ایجاد نکردیم . استفاده طولانی قرص ب۲ آبت میکنه و ب مرور باعث افسردگی و مشکلات روحی روانی میشه و میل زندگی کردن رو میگیره . اینکه میگن ب۲ ۴۰برابر از مورفین قویتر هست حقیقت داره .اونایی میدونن که بعد از یک سال استفاده حتی یه سر سوزن از همین قرص کوچولو رو استفاده کنن حالشون خوب میشه ولی همین دوز کم ترکش سخت هست . اصفهان محله خانه اصفهان موسسه ترک اعتیاد سما(خدا براشون بخواد ک با شرف بودن و توی یه زمان مشخص کمک کردن ترک کنم) اول با متادون شروع کردیم و به یک سی سی رسوندم و ب۲ بهم دادن و کمش کردم و بعد از دوماه ب۲ هم تعطیل شد و قرص کلونیدین نصف صبح نصف شب و گاباپنتین روزی یکی بهم دادن که شرر مواد کنده شد
    (اینم بگم که منشی ها و روانشناس بهم گفتن اولین بیماری هستی که هفته ای خود ب خود میای میگی دارو کمتر بهم بدین .وگرنه باقی حتی میان داد میزنن و دعوا که دارم پولشو میدم ۲۵ سی سی متادون کمه ۳۰ تا میخوام )

  108. مریم خان محمدی از اسلامشهر گفت:

    باسلام ،فقط یه لحضه ،فقط لحضه ،به خودت نگاه کن ،اصلا نترس ،اصلا ،به نظر من قرص بی ۲ یه قرص معجزه آسا هست ،فقط فقط با۵ عدد میتونی ترک کنی ،فقط باید بخواهی ،و این که فقط فقط با چند عدد ،خیلی ها میترسن از خماری ولی این قرص معجزه قرن هست

  109. شهرام گفت:

    سلام داداش من چند سال ترامادول مصرف میکردم اومدم ترامادول روباشیره ترک کردم اولش نشه نمی‌شدم ولی الان دوز شیره من رسیده خوردن روزی ۱گرم در ۲وعده کشیدن اگه تا ۲گرم‌هم بکشم‌نشه نمیشم‌ الان میخام باقری B2بزارم کنار باید چندتا قرص بخورم که جای یک گرم شیره روبگیره

  110. علیرضایی گفت:

    قرص B2 واقعاً تفاوتی در روند ترک اعتیاد داشت. از زمانی که شروع کردم این قرص را مصرف کنم، احساس ارامش و ثبات درونی بیشتری دارم. این کمک کرده که بهتر مقاومت کنم و ترک اعتیاد را با اعتماد به نفس بیشتری پیش ببرم.

    1. MHA007 گفت:

      سلام، ممنون از به اشتراک گذاری تجربه شما. استفاده از قرص B2 می‌تواند در فرآیند ترک اعتیاد کمک کننده باشد، اما توصیه می‌شود که قبل از مصرف هر گونه مکمل یا دارو، با یک پزشک مشورت کنید. ترک اعتیاد یک مسیر پرکشش است و مشاوره حرفه‌ای و پشتیبانی مناسب نیز بسیار مهم است. با تلاش مداوم و استفاده از روش‌های موثر، می‌توانید به بهبود و ترک اعتیاد دست پیدا کنید. با تشکر از شما که تجربه خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهید.

  111. حسینی گفت:

    من از قرص B2 استفاده کردم و باید بگویم که واقعاً تأثیرگذار بوده است. این قرص باعث افزایش سطح انرژی و کاهش استرس و اضطراب من شده است. این کمک کرده که در مقابل موقعیت‌های مستعد به عود اعتیاد، مقاوم‌تر باشم.

    1. MHA007 گفت:

      سلام، از اینکه تجربه شما با استفاده از قرص B2 موفق بوده را شنیدیم خوشحالیم. با این حال، تأثیرات هر مکمل یا دارویی بر هر فرد ممکن است متفاوت باشد، بنابراین توصیه می‌شود قبل از استفاده هر گونه مکمل یا دارو، با پزشک مشورت کنید. در طی فرآیند ترک اعتیاد، پشتیبانی از متخصصان و رعایت راهنمایی‌های پزشکی به طور کامل ضروری است. با تلاش مداوم، شما می‌توانید به سمت ترک اعتیاد پیش بروید و ما از اشتراک تجربه شما سپاسگزاریم.

  112. مرادزاده گفت:

    با استفاده از قرص B2، توانستم کنترل بهتری بر روی وضعیت اضطرابم داشته باشم که این باعث شد فرآیند ترک اعتیاد را بهتر تحمل کنم و در مسیر درمان پیشرفت کرده باشم.

    1. MHA007 گفت:

      سلام، از اینکه تجربه شما با استفاده از قرص B2 موثر بوده را شنیدیم خوشحالیم. اما، تذکر داده می‌شود که هرگونه مصرف مکمل یا دارویی باید با مشورت پزشکی باشد، زیرا تأثیرات آن بر هر فرد ممکن است متفاوت باشد. در فرآیند ترک اعتیاد، مشورت با تیم درمانی و رعایت راهنمایی‌های پزشکی بسیار اساسی است. از ارائه تجربه شما بسیار سپاسگزاریم.

  113. غلامرضا گفت:

    استفاده از قرص B2 باعث کاهش ناگهانی شدت و فراوانی خواب در من شد. این کمک کرده است تا بتوانم با استرس و افکار منفی مرتبط با عود اعتیاد بهتر مقابله کنم.

    1. MHA007 گفت:

      سلام، از تجربه شما با استفاده از قرص B2 سپاسگزاریم. این نکته مهم است که هر فرد به طور متفاوتی به مکملات یا داروها واکنش نشان می‌دهد. با این حال، تأثیرات آن بر هر شخص ممکن است متفاوت باشد و مشاوره با پزشک از اهمیت بسیاری برخوردار است. در فرآیند ترک اعتیاد، مشورت با تخصص‌های پزشکی و رعایت راهنمایی‌های آنها بسیار حائز اهمیت است. با تشکر از به اشتراک گذاری تجربه شما که ممکن است به دیگران کمک کند.

  114. حشمت گفت:

    استفاده از قرص B2 باعث افزایش انرژی و تمرکز من شد. این امر به من کمک کرده است تا بهترین تلاش خود را در فرآیند ترک اعتیاد انجام دهم و از پس چالش‌های روزمره بیشتر برآیم.

    1. MHA007 گفت:

      سلام، از تجربه موفق شما با استفاده از قرص B2 خوشحالیم. با این حال، تأثیرات مکملات بر هر شخص ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مهم است که قبل از استفاده از هر گونه مکمل یا دارویی، مشورت با پزشک داشته باشید. در فرآیند ترک اعتیاد، استفاده از منابع و راهنمایی‌های معتبر و همچنین حمایت تخصصی می‌تواند به شما کمک کند. با تشکر از به اشتراک گذاری تجربه شما که می‌تواند دیگران را نیز الهام بخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *