3.2/5 - (124 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی نوامبر 10, 2022 %%

مرکز ترک اعتیاد  که در استان قم واقع شده است یکی از بهترین مراکز کمپ ترک اعتیاد قم در این شهر می باشد که زیر نظر بهزیستی فعالیت می کند.

این مرکز دارای  سال سابقه ی خدمات رسانی به بیماران و خانواده های آنان است. موسسه ترک اعتیاد ، دارای کادری مسولیت پذیر و بسیار مجرب است که می تواند بیماران در هر شرایط اعتیادی مشاوره و یا ترغیب به ترک نماید. کادر این مرکز شامل پزشک، مددکار اعتیاد، روانشناس، مددکار خانواده می باشد. ( آدرس و شماره تلفن )

توجه !!!!!!

بیمار محترم و خانواده بیمار در مدت یک ماه آینده مرکز ترک اعتیاد قم جهت بستری و درمان در همین پایگاه برای شما معرفی خواهد شد، اما در صورت ضروری بودن بستری حتما به سازمان بهزیستی استان و یا اینکه به کلانتری محل سکونت خود مراجعه کرده و جهت بستری بیمار خود و معرفی یک مرکز مجاز اقدام نمایید.

با تشکر ( گروه همتا احیاء زندگی )

در این مرکز می توان مجوز های لازم از طریق دادستانی جهت بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد اجباری واقع در استان قم و شهرستان های نزدیک را صادرکرد.

از این رو اگر شما دارای فردی با سابقه اعتیاد در خانواده هستید که نسبت به درمان بی میل و یا مقاوم است، می توانید با هماهنگی پلیس مواد مخدر و بعد از تکمیل مراحل ادرای، بیمار را به یکی از کمپ های اجباری، جهت ترک بسپارید.

در باره نظر کاربران کمپ اجباری قم چه میدانید ؟

لطفا به صفحه مرکز ترک اجباری اعتیاد قم در صورت تمایل نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید متن آبی رنگ را لمس و یا کلیک کنید

مرکز ترک اعتیاد نیز مانند سایر مراکز وابسته به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی بوده و جهت نیاز می توانید با شماره های ۰۹۱۲۵۸۶۴۱۴۹ & ۰۹۰۳۰۲۱۴۸۷۳ تماس گرفته و از خدمات حرفه ای و اصولی کادر درمان بهرمند شوید.

پایان پیام.

 

3 نظر در “مرکز کمپ ترک اعتیاد قم

  1. مرتضی گفت:

    درود برشما
    بنده مرتضی هادی هستم36ساله
    بنده 15سال هست که مصرف دارم و الان با دوتابچه و مستاجر درتوان مالیم نیست بصورت آزاد متادون خریداری کنم
    واقعا ممنون میشم از عزیزان که یه نامه یا معرفی نامه ای به بنده بدید تا در مراکز ترک اعتیاد ثبت نام کنم تا کمکی باشه حداقل ازلحاظ خرید داروهای ارزانتر و برای مشاوره
    بانهایت تشکر

  2. هادی گفت:

    درود برشما
    بنده مرتضی هادی 36 ساله
    مستاجر و دوتابچه دارم
    از مسئولین خواهش دارم یه برگه برای مراکز ترک اعتیاد بهم بدید حداقل این هزینه دارویه مقدار برام کمتر دربیاد
    ممنونتون میشم0919853****

    1. شهاب گفت:

      برو خب از دکتر مرکز ترک اعتیاد متادون بخر
      متادون ۲۰_۵ تومن
      متادون ۴۰_۱۰ تومن
      خیابان هفت تیر_ساختمان میلاد،روبه روش مرکز ترک اعتیاده
      برو اونجا برات پرونده تشکیل بدن و قرص ارزونتر بگیری
      شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۵ تا ۸ شب بازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *