ترک اعتیاد بلاگ

کمپ ترک اعتیاد زنان

کمپ ترک اعتیاد زنان پریشن
3.5/5 - (98 امتیاز)

این مرکز کلینیک Vip کمپ ترک اعتیاد زنان اعتیاد بانوان در جامعه امروزه یکی از نگرانی های مهم خانواده ها می باشد.کادری مجرب و توانمند در محیطی کاملا زنانه و امن در کمپ می تواند این نگرانی خانواده ها را برطرف کرده و جهت ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر و محرک : شیشه ، گل، قرص و… به بیماران بانوان در تهران ، کمپ زنان در کرج و پذیرش از شهرستانها کمک کند.مرکز ترک اعتیاد زنان مجاز مشاور، خانم پریشن کارشناسی مددکار اجتماعی تخصصی خانواده،درمانگر اعتیاد و مشاوره اعتیاد.

اعتیاد در زنان در ایران هر روز رو به افزایش است و طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، بیشترین دلیل گرایش زنان به سوی مواد مخدری مانند شیشه، کاهش وزن، داشتن تناسب اندام و حفظ انرژی در طول روز می باشد. همین امر سبب شده است که آمار معتادان به شیشه در زنان بیش از مردان باشد. این علت در کنار پایین آمدن سن اعتیاد در ایران که اکنون به 13 سال رسیده است، مانند بحرانی برای جامعه در نظر گرفته می‌شود.

تأثیر اعتیاد شیشه بر زنان

اعتیاد شیشه بر زنان نسبت به مردان تأثیر بیشتری داشته طبق بستری که در کمپ ترک اعتیاد بانوان داشته ایم و آن نیز به دلیل سیستم ایمنی بدن زن در دوران های مختلفی مانند بارداری است. این ماده می تواند فرد را از حالت طبیعی خارج کرده و هر چیز کوچکی را برای او اغراق آمیز جلوه دهد. از این رو زنانی که از این ماده استفاده می کنند اغلب دچار توهم، روابط جنسی باز، سطح انرژی بالا و.. هستند. این ماده علاوه بر توهم زایی می تواند بر دستگاه گوارش نیز تأثیر گذاشته و باعث کاهش اشتها و از بین بردن املاح و ویتامین های بدن شود. حتی گاهی دیده شده است، که زنان پس از مصرف تا 5 روز غذایی نخورده اند.

ترک اعتیاد زنان در کمپ و کلینیک

کمپ ترک اعتیاد زنان

چگونگی اعتیاد زنان به مواد مخدر

در مطالعاتی که انجام شده است، مشخص گردید اکثر زنانی که به مواد مخدری مانند شیشه معتاد شده اند، دارای همسری مصرف کننده نیز بوده اند. عده ای دیگر به دنبال باورهای غلط کاهش وزن از طریق شیشه رفته و این‌گونه در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند. مصرف این ماده بیشتر در دورهمی های زنانه و آرایشگاه ها دیده شده و در آنجا با تبلیغات مثبت در مورد شیشه زنان را به مصرف آن تحریک می کنند.اما برای ترک اعتیاد بانوان ، با توجه به شرایط جسمی و روحی سیستم با مردان در حین ترک کمی بیشتر فرق دارد اما در کمپ با توجه به نیاز و تجربی و علمی ما با بهترین خدمتگزاران دلسوز در کنار شما هستیم پس بدون هیچگونه ترسی و نگرانی هرچه زودتر اقدام برای ترک وارد چرخه درمان با یک پاکی و بهبودی باکیفیت بدون ترس از خماری داشته باشید.

ترک اعتیاد زنان در کمپ و کلینیک

کمپ ترک اعتیاد زنان

آسیب اعتیاد زنان مقاله کمپ ترک اعتیاد زنان

قطعا اولین کسی که در فرآیند استفاده از مواد مخدر دچار آسیب می گردد، خود فرد و وهله دوم این خانواده فرد بیمار می باشد، که باید با او مدارا کرده و در فرصتی مناسب او را به کمپ ترک اعتیاد زنان ارجاع خانم پریشن دهند. حال تصور کنید که این زن دارای همسر و فرزندانی نیز باشد، در این حالت سومین قربانی آسیب اعتیاد زنان، این افراد می باشند. این آسیب آنچنان شدید است، که نمی توان آن را با هیچ عارضه دیگری مقایسه کرد. کودکان کار، ازدواج های پیش از سن قانونی، بی سوادی کودکان، فروختن کودکان،و…. همگی از آثار مخرب داشتن مادری معتاد است، که دست از زندگی و فرزندانش شسته است.

خماری و نئشگی یک زن معتاد، دو چهره متفاوت بر پیکره و روح کودکان بر جایی می گذارد. در اولین حالت با آسیب های جسمانی و در دومین حالت با تصمیم های اشتباه که برای کودکانش گرفته می شود. این دو روند به سادگی در محله های حاشیه نشین شهر های بزرگ قابل دیدن است. از این رو، آسیب اعتیاد زنان بسیار مخرب تر از اعتیاد مردان است. زیرا که در صورت بروز اعتیاد در مردان، مادر می تواند حامی فرزندان بوده و زندگی نسبتا بی دردسری برای آن ها مهیا کند. اما در حالتی که هر دوی والدین به بیماری اعتیاد گرفتار هستند، هیچ گونه حمایتی از فرزندان نخواهد شد. در این حالت است که پای دولت به میان می آید و با کمک بهزیستی به زندگی این کودکان بینوا سامان می بخشد. اما به راستی این آسیب ها تا چه اندازه قابل ترمیم هستند.

2 نظر در “کمپ ترک اعتیاد زنان

  1. Vahidi گفت:

    جایی هست ک بیمار از منزل ب مرکز انتقال بده؟ لطفا اگر میشناسید ب این شماره پیام بدید.
    0904658***

  2. سحرسرلک گفت:

    سلام ادرس کمپ رو میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *