3.3/5 - (163 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی فوریه 17, 2024 %%

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بهترین مراکز و کمپ ها جهت ترک مواد مخدر در اسلامشهر و شهریار محدوده های واوان رباط کریم حسن آباد چهار دانگه می باشد. این مرکز در همکاری و هماهنگی و تحت نظر سازمان بهزیستی میباشد.

در میان همه ناخالصی هایی که امروزه به مواد مخدر اضافه می گردد، خطرناک ترین آن ها سرب است. آقایی تعریف می کند “که چندی پیش در کمپ ترک اعتیاد، جوانی بیست و چند ساله ناگهان شروع به فریاد زدن می کند و با آشفتگی از بی حس شدن دست خود شکایت می نماید. با مراجعه او به درمانگاه متوجه می شوند، که بی حسی درست او بر اثر تجمع سرب در بدنش بوده است.”اما به غیر از  بر آسیب هایی که ناخالصی مواد مخدر به معتادان وارد می کند، دوره ترک و سم زدایی را نیز طولانی تر و سخت تر می کند. اما چرا با وجود تمام گرانی هایی که امروزه در کشور وجود دارد، قیمت مواد مخدر تغییری نکرده است؟

شماره و آدرس مرکز کمپ ترک اعتیاد در اسلامشهر و شهریار

می توان بیماران را هم در کمپ های ترک اعتیاد اقدام اجباری خانواده بستری نمود و هم در کمپ های ترک اعتیاد خصوصی.از این رو جهت صرفه جویی در زمان و هزینه بیماران عزیز اسلامشهر و شهریار میتوانند جهت درمان به این مراکز مراجعه کرده و از کادر درمانی تقاضای مشاوره و دریافت خدمات کنند. کادر درمانی در اسلامشهر و شهریار به صورت حرفه ای آموزش دیده می باشند 

To prevent coronavirus, please wear a mask

جهت پیشگیری از ویروس کرونا لطفا ماسک بزنیم (مرکز کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر و شهریار To prevent coronavirus, please wear a mask )

از اعتیاد نوجوانان پیشگیری کنیم؟

پیشگیری از اعتیاد نوجوانان، یکی از مواردی است که همه دولت ها با آن رو به رو هستند. خوشبختانه در ایران نیز اقدامات بسیاری مفیدی صورت گرفته است. اما با این حال باز هم به دلیل گستردگی و توزیع سریع مواد مخدر در جامعه، سودجویان همیشه در کمین نوجوانان و جوانان هستند.

عمده مصرف مواد مخدری که توسط افراد کم سن و سال صورت می گیرد، مواد صنعتی نظیر اعتیاد به شیشه و کراک می باشد. این مواد علاوه بر راحتی تهیه، به سرعت نیز توزیع می شوند. به همین علت است که در چند سال اخیر مصرف این دو ماده مخدر در مدارس، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها و… بسیار فراگیر شده است.

زمانی که حرف از اعتیاد نوجوانان به میان می آید، خواه ناخواه ذهن ها به سوی پسران معطوف می شود. اما باید عنوان کرد که امروزه دختران نیز به اندازه پسران در معرض خطر می باشند. نوجوانان دختر اغلب بر اثر فریب خوردن اطرافیان خود به مواد مخدر کشانده می شوند. آن ها از شیشه به عنوان ماده ای مفید برای تناسب اندام استفاده کرده و از ماری جوانا به عنوان گیاهی شاد کننده. همین امر کم کم آن ها را در منجلاب اعتیاد می کشاند. حال برای پیشگیری از اعتیاد نوجوانان باید چه کنیم؟ از چه راه هایی می توان از اعتیاد آن ها جلوگیری کرد؟

ادامه دارد..

 

شماره تماس و آدرس مرکز ترک اعتیاد در اسلامشهر و شهریار  برای محدوده واوان رباط کریم حسن آباد 

شماره تماس :

۰۹۱۲۵۸۶۴۱۴۹ & ۰۹۰۳۰۲۱۴۸۷۳

 

گفته های ناخالصی در مواد مخدر

آقایی  که خود 14 سال است از مصرف مواد مخدر دوری کرده است و هم اکنون به عنوان مشاور در یکی از کمپ های ترک اعتیاد اسلامشهر و شهریار تهران مشغول به فعالیت است، مشکل جسمانی شدید معتادان را ناشی از ناخالصی هایی می داند که سودجویان تولید کننده و پخش کننده به مواد مخدر اضافه می کنند. او بیان می کند که بسیاری از توزیع کنندگان برای آنکه قیمت مواد مخدر را پایین نگه دارند، به آن موادی همچون، قیر، تفاله چای، سرب، و… اضافه می کنند تا وزن تریاک را بالا برده و بتوانند با همان قیمت سابق تریاک را به فروش برسانند.

در بسیاری از گزارش های که از سوی پزشک قانونی مبنی بر مرگ بر اثر اعتیاد گزارش می گردد، ناخالصی هایی همانند وجود جگر در تریاک، چسب و لوله بازکن، چرم مصنوعی، کلیشه های رادیولوژی، سوخته نان سنگک، ترامادول، فضولات دام ها و… را گزارش شده است. از آن جایی که همه ی معتادان به روش تدخین تریاک را استفاده نمی کنند، معتادانی که از روش های تزریق و خوراکی از مواد مخدر استفاده می نمایند، در معرض خطر بیشتری قرار دارند. اما تریاک تنها ماده ی مخدری نیست که به آن ناخالصی افزوده می شود، بلکه به شیشه نیز، وایتکس، قرص های آنتی هیستامین و ایبوپروفن نیز اضافه می کنند.

نیلوفر ساکی

پایان متن.[/vc_column_text][vc_separator color=”blue” border_width=”3″][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”slideInLeft”][vc_column][vc_single_image image=”1494″ img_size=”250×150″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”fadeInLeftBig” title=”مرکز میان مدت اقامتی (کمپ ) ترک اعتیاد با همکاری گروه همتا احیاء زندگی”][/vc_column][/vc_row]