پست ثابت, ترک اعتیاد بلاگ

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ قسمت اول

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ در کمپ ترک اعتیاد
3.1/5 - (7 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی مارس 2, 2023 %%

درمان اعتیاد شامل دو قسمت است. قسمت اول مربوط به گذراندن دوره خماری و درد های جسمانی است و در قسمت دوم فرد باید از لحاظ روحی و روانی مورد درمان قرار گیرد. در حقیقت بخش دوم بسیار مهم و حیاتی است. زیرا در این بخش است که فرد سبک جدیدی از زندگی را یاد می گیرد و او را برای مبارزه با میل و وسوسه در برابر مواد مخدر آماده می سازد.

اعتیاد به مواد مخدر بیماری نیست که درمان آن، تنها یک هفته به طول بینجامد. در حقیقت اعتیاد بسته به میزان زمانی که فرد را آلوده کرده، نوع ماده مخدر مصرفی و بنیه جسمانی فرد، حداقل به دو یا سه هفته زمان نیاز دارد تا از بدن خارج شود. در واقع در روش های پرهیز مدار و داور محور نیز، به دو هفته زمان لازم است تا مخدر و یا محرک از بدن خارج شده و علائم اعتیاد از بین برود. در این مدت نیز درد های عمقی، استخوانی و مفاصل در طول شبانه روز و به خصوص در هنگام خواب به وجود می آید. این علائم آنچنان شدید است که ممکن از تا اواخر ماه اول و اوایل ماه دوم نیز به طول بینجامد.

 

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ در کمپ ترک اعتیاد

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟

درمان اعتیاد ( مقاله کمپ ترک اعتیاد )

درمان اعتیاد ( مقاله کمپ ترک اعتیاد همتا عطر پاکی ) بگذارید با اطمینان بگوییم که هیچ دارویی نمی تواند بدون عوارض یک بیمار اعتیاد را تنها در عرض یک هفته و بدون درد درمان کند. مگر آنکه این دارو دقیقا در همان مکانی از سلول که ماده مخدر قبلی اثر کرده است، اثر کند. این گفته یعنی، داور باید دارای ساختمان شیمیایی مشابهی با ماده مخدر بوده، که بدن فرد را فریب دهد مانند قرص شربت متادون و یا قرص ب2. در حقیقت تنها در این حالت است که فرد معتاد اصلا احساس دردی نمی کند. این مواد باید از راهی وارد سلول شوند که مواد مخدر به سلول ها وارد شده و بر روی گیرنده ها اثر گذاشته است. مادامی که این گیرنده های سلولی مواد مخدر را دریافت می کنند، بدن از خود واکنش هایی نشان می دهد که در برابر درد مقاوم است؛ اما به محض قطع کردن مواد مخدر، درد و خماری آغاز می شود. بنابراین اگر فرد دارویی برای ترک اعتیاد مصرف می کند که فاقد خماری است، یعنی آنکه خود این دارو در حال اثر گذاشتن بر همان مکانی در سلول است، که ماده مخدر سابقا در آنجا قرار گرفته بود و این یعنی خود دارو نیز یک مخدر است.

شما میتوانید به بخش نظرات قرص ترک اعتیاد ب2 مراجعه فرمایید.

با این عمل نه تنها اعتیاد درمان نمی شود، بلکه حتی بعد از قطع دارو ها نیز فرد دچار خماری می گردد. در این حالت اگر فرد آزمایش دهد، ماده مخدری در آزمایش او دیده نمی شود، اما شبه ماده مخدر حتما در نتایج آزمایش خود را نشان خواهند داد.حتی این دارو ها می توانند با مواد دیگر مخلوط شده و ماده جدیدی را به وجود آورند، که خود این امر بسیار خطرناک است. این تداخلات تنها مربوط به داور های شیمیایی نمی شود و تمامی دارو های گیاهی نیز دارای این عوارض هستند. این را باید بدانید که حتی خوردن مقادیر زیادی آب نیز سبب مسمومیت می شود، چه برسد به دارو ها.

این مقاله در بخش دوم درمان اعتیاد بدون درد و خماری ادامه دارد.

پایان متن

نیلوفر ساکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *