پست ثابت, ترک اعتیاد بلاگ

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ قسمت 2

1.5/5 - (2 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی مارس 2, 2023 %%

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ قسمت دوم در ادامه قسمت اول درمان اعتیاد سم زدایی و عفونت زدایی هر بار که این اصطلاح را می شنویم، ناخودآگاه به یاد جرم گیری می افتیم. در واقع فروشندگان تنها تصورات عامیانه را با تجارت خود در هم آمیخته اند، تا با بیان کلماتی ملموس، قدرت دارو را نشان دهند. مگر بدن انسان موارد بهداشتی است، که با استفاده از جرم گیر بتوان را سفید و تمیز کرد و یا قارچ ها را از بین برد؟

بخش ترک اعتیاد سم زدایی و عفونت زدایی

یک ماده مخدر در مقادیر کم خاصیت دارویی داشته و در مقادیر بالا فرد را دچار مسمومیت می کند. فرد مصرف کننده در طی سال ها مصرف این مواد، بدن خود را به مخدر عادت داده است. سم زدایی یعنی آنکه مواد مخدر را از طریق ادرار از بدن پاک کرد. درمان دارویی به این معنا است که مواد مخدر، از طریق دارو به سمت کلیه ها و سپس مثانه هدایت می شود و در نهایت از طریق ادرار دفع می گردد. این دارو ها دو نوع هستند. برخی از آنها فرایند خارج سازی مواد مخدر از سلول را تسریع می کنند و برخی دیگر علائم را کنترل می نمایند. این فرآیند حتی در روش پرهیز مدار، توسط بدن و بدون کمک دارو نیز صورت می گیرد. پکیج های ترک اعتیاد ممکن است این فرایند را بدون درد و راحت تر کنند اما باید بدانید که خود این مواد نیز یک نوع سم بوده که جایگزین مواد مخدر می شوند.

شعار عفونت زدایی بسیار بی معنی و بی اساس است. حتی قوی ترین آنتی بیوتیک ها نیز، تنها گروه کوچکی از میکروب ها و باکتری ها را از بین می برند و هیچ داروسازی نمی تواند ادعا کند که داروی او می تواند طیف وسیعی از عوامل بیماری زا را از بین ببرد.

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟ در کمپ ترک اعتیاد

درمان اعتیاد چگونه صورت می گیرد؟

شما میتوانید به بخش اول درمان اعتیاد مراجعه فرمایید

درمان بدون درد و خماری

مواد مخدر بر گیرنده های خاصی در بدن اثر می گذارند. نبود این مواد در گیرنده ها، سبب ایجاد درد و خماری در افراد می گردد. در واقع ترک مواد مخدر بدون درد و خماری ممکن نیست. در حقیقت آن تبلیغ هایی که ادعای ترک بدون درد را دارند، خود از یک ماده مخدر استفاده می کنند که جایگزین این مواد در گیرنده ها شوند.

این مواد جایگزین، سبب خشکی دهان، کاهش اشتها، اختلال خواب و.. می شوند و با دفع آن ها از بدن، فرد دچار آبریزش بینی، افزایش وزن، بی قراری، ترشح بزاق، حالت تهوع و پر خوابی می گردد. در واقع وقتی تبلیغ کننده ادعا می کند پکیج او بدون درد و خماری است و کاملا از فرمولاسیون گیاهی استفاده کرده است، منظور او استفاده از گیاهانی است که خود نوعی مخدر هستند.

یادمان باشد جهت درمان اعتیاد سرپایی حتما به مراکز مجاز کلینیک ترک اعتیاد تحت نظر پزشک متخصص و برنامه درمانی کوتاه مدت استفاده کنید و از استفاده تجربیات شخصی و غیره اجتناب کنید.

پایان متن.

نیلوفر ساکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *