ترک اعتیاد بلاگ

اعتیاد به گل و فروش مواد

ترک اعتیاد گل
5/5 - (1 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی می 16, 2021 %%

اعتیاد به گل و فروش مواد به گزارش رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، خبری منتشر گردید که همه را در شک و بهت فرو برد. بنا بر این گزارش، یکی از مواد فروشان تهران، فعالیت های مشکوکی در مناطق جنوبی تهران انجام می داده است که با توجه به اطلاعات به دست آمده در این زمینه، رئیس پلیس آگاهی تهران، اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران را با همکاری ماموران اداره فتا، مامور رسیدگی به این امر نمد.

خرید فروش گل ماری جوانا

این ماموران که در قالب کارکنان وارد دستگاه های عملیاتی این قاچاقچی خرید فروش گل ماری جوانا شده بودند، کشف کردند که محدوده فعالیت این قاچاقچی، در میدان تره بار تهران می باشد. با این گزارش رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دستور پیگیری و در نهایت دستگیری این متهم را صادر شد.در پی این دستور، تمامی ماموران شرکت کننده در عملیات به محل اعزام شده و فرد متخطی را دستگیر نمودند.

در حین حمله غافلگیرانه ماموران مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه، قاچاقچی مورد نظر نیز در محل حضور داشته و در حین ارتکاب جرم که همانا تهیه و بسته بندی مواد مخدر گل بوده است، دستگیر و روانه بازداشتگاه می گردد. اما اعتیاد به گل تنها ماده مخدری نبود که در این عملیات ضربتی کشف گردید، بلکه در میان این مواد مخدر، 6790 گرم مواد مخدر روانگردان نیز کشف گردید.

ترک اعتیاد گل

ترک اعتیاد گل

اعتراف قاچاقچی به وارد کردن مواد مخدر به کشور

پس از بازجویی ها پی در پی مشخص گردید که وی این مواد مخدر روانگردان شیشه و ماری جوانا را از مرز افغانستان و پاکستان وارد کشور کرده و سپس آن را به تهران انتقال داده است. وی پس از بسته بندی و افزودن ناخالصی به آن، مواد را روانه بازار داخلی می کرده است. اما آنچه که در مورد این ماده مخدر بسیار حائز اهمیت بود، نوع ماری جوانایی (گل) بود که این افراد به مشتریان عرضه می داشتند. زیرا که این گیاه با گیاه معمولی آن کاملا فرق داشته و با اصلاح ژنتیک، نوع بسیار خطرناک تر و اعتیاد آور تری از این گیاه به دست آورده بودند. این نوع جدید ماده مخدر به مراتب تاثیر بسیار مخرب تری بر روی سلول های مغزی می گذارد و آسیب های ناشی از آن، غیر قابل بازگشت هستند.

ترک اعتیاد شیشه

اعتیاد شیشه

خانواده نوجوانان

در پایان عملیات صورت گرفته، رئیس مبارزه با مواد مخدر طی گزارشی به خانواده نوجوانان و تمامی مصرف کنندگان گل هشدار داد که این ماده ده ها برابر ماده اصلی ماری جوانا توهم زا بوده و تاثیر آن بر مغز و عملکرد آن بسیار مخرب تر است. وی از خانواده ها درخواست کرد، که با نوجوانان و فرزندان خود درباره این نوع ماده مخدر و تاثیر آن بر فرد، صحبت کنند تا شاهد بروز حوادث ناگواری در آینده نباشیم.

در کرده و بلافاصله با هماهنگی های قضایی، مجوز های لازم برای ورود به محل معاملات این متهم صادر شد. در پی این دستور، تمامی ماموران شرکت کننده در عملیات به محل اعزام شده و فرد متخطی را دستگیر نمودند.

پایان متن.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *